Co by mělo být nejdůležitějším výsledkem chození našich dětí do školy? OTEVŘENĚ SDĚLOVAT SVŮJ NÁZOR MÍT ZDRAVÉ SEBEVĚDOMÍ SCHOPNOST KOMUNIKOVAT V CIZÍM JAZYCE MYSLET TVOŘIVĚ UMĚT Z KAŽDÉ SITUACE VYZÍSKAT MAXIMUM PRO SEBE UMĚT JEDNAT S INSTITUCEMI BÝT SCHOPNÝ PŘIJÍMAT ZMĚNU TOLEROVAT JINÉ VYZNÁNÍ, RASU,... (ODLIŠNOSTI) VYHRÁVAT UMĚT PRACOVAT V TÝMU UMĚT VYDĚLAT HODNĚ PENĚZ VÁŽIT SI PRÁCE DRUHÝCH BÝT ZODPOVĚDNÝ ZA SVOU PRÁCI CHTÍT SE DÁL VZDĚLÁVAT DOVEDNOST KRÁSNĚ PSÁT UMĚT AKTIVNĚ PRACOVAT S POČÍTAČEM RESPEKTOVAT DRUHÉ UMĚT VYJÁDŘIT SVÉ POCITY UMĚT SE VYHÝBAT KONFLIKTŮM MÍT RÁD SÁM SEBE POTLAČOVAT SVÉ POCITY VYJMENOVAT HLAVNÍ MĚSTA EVROPSKÝCH STÁTŮ POZORNĚ NASLOUCHAT DOKÁZAT ZHODNOTIT SVOU PRÁCI SCHOPNOST VYHNOUT SE NEPŘÍJEMNÝM ČINNOSTEM-SITUACÍM UMĚT KOMUNIKOVAT POSLOUCHAT NADŘÍZENÉHO SVŮJ NÁZOR MOC NEZVEŘEJŇOVAT SCHOPNOST VYJÁDŘIT SE PŘED LIDMI UMĚT HOSPODAŘIT S PENĚZI UDĚLAT NĚCO DOBRÉHO 1 PRO TOHO, KDO Ml TO NIKDY NEVRÁTÍ ZNALOST CIZÍCH JAZYKŮ UMĚT ODPOČÍVAT POZITIVNĚ MYSLET UMĚT ZÍSKÁVAT INFORMACE UMĚT HOSPODAŘIT S ČASEM UMĚT PRACOVAT S INFORMACEMI CHTÍT NEUSTÁLE PRACOVAT SÁM NA SOBĚ ZNÁT PŘESNÁ HISTORICKÁ DATA ZNÁT VZORCE Z FYZIKY A MATEMATIKY POCHOPIT Z DĚJIN, PROČ VZNIKAJÍ VÁLKY UMET PRAKTICKY V ŽIVOTĚ VYUŽÍVAT ZNALOSTI Z MATEMATIKY, FYZIKY,... UMĚT POUŽÍVAT PRAVIDLA, SLOVNÍKY, MÍT ÚCTU K DRUHÉMU POHLAVÍ AUTOMATICKY PSÁT GRAMATICKY SPRÁVNĚ POSLECHNOUT AUTORITU CÍTIT ZODPOVĚDNOST ZA PLANETU ZEMI