Výuka: 5. 10. 2020 – 9. 1. 2021 Zkouškové období: 11. 1. 2021 – 27. 2. 21 FC5024 Základy managementu a marketingu Kombi01: · So 14. 11. 8:00–9:50 učebna 56, - úvod, management, manažer, prostředí · So 21. 11. 15:00–16:50 učebna 57, - plánování, organizování, vedení a kontrola · So 28. 11. 8:00–9:50 učebna 6, - marketing, marketingové koncepce, výrobek · So 9. 1. 16:00–17:50 učebna 7 – cena, distribuce, propagace Prez01: Úterý: 18:00 – 19:50 6. 10. – úvod, podmínky ukončení 13. 10. – management a osobnost manažera 20. 10. – prostředí managementu 27. 10. - plánování 3. 11. - organizování 10. 11. – vedení, kontrola 17. 11. – svátek 24. 11. – marketing a marketingové koncepce 1. 12. – marketingový mix, výrobek 8. 12. – cena, distribuce 15. 12. - propagace 5. 1. – prezentace úkolů