Inkluzivní a globální vzdělávání

Osnova předmětu

  1. Základní teze k oboru a předmětu inkluzivního a globálního vzdělávání. (online synchronní komunikace)
  2. Paradigma inkluzivního vzdělávání, teoretická a hodnotová východiska inkluzivního vzdělávání. Vzájemná propojenost světa. (online asynchronní komunikace)
  3. Školní inkluze.  (online synchronní komunikace)
  4. Aktuální situace českého školství. (online asynchronní komunikace)
  5. Asistent pedagoga ve školní třídě, zkušenosti ze zahraničí (finská inspirace)  (online synchronní komunikace) 
  6. Neučitelé ve škole a jejich místo (sociální pedagog, psycholog na základní škole) (online synchronní komunikace)  
  7. Jaký je dnešní svět, jaká jsou jeho témata? (online asynchronní komunikace)
  8. Globální rozvojové vzdělávání a kompetence globálního občanství (online synchronní komunikace) 
  9. Globální odpovědnost a aktivní občanství; GRV materiály a zdroje  (online asynchronní komunikace)
  10. Konflikty, kontroverzní témata; role pedagoga a model E-U-R (online synchronní komunikace)  
  11. Závěr předmětu, reflexe online semestru.  (online synchronní komunikace)

Další informace k předmětu najdete v sylabu předmětu v katalogu předmětů.