Inkluzivní a globální vzdělávání
Osnova předmětu
- Základní teze k oboru a předmětu inkluzivního a globálního vzdělávání. (online synchronní komunikace)
- Paradigma inkluzivního vzdělávání, teoretická a hodnotová východiska
inkluzivního vzdělávání. Vzájemná propojenost světa. (online asynchronní komunikace)
- Školní inkluze. (online synchronní komunikace)
- Aktuální situace českého školství. (online asynchronní komunikace)
- Asistent pedagoga ve školní třídě, zkušenosti ze zahraničí (finská
inspirace)
(online synchronní komunikace)
- Neučitelé ve škole a jejich místo (sociální pedagog, psycholog na základní
škole) (online synchronní komunikace)
- Jaký je dnešní svět, jaká jsou jeho témata? (online asynchronní komunikace)
- Globální rozvojové vzdělávání a kompetence globálního občanství (online synchronní komunikace)
- Globální odpovědnost a aktivní občanství; GRV materiály a zdroje (online asynchronní komunikace)
- Konflikty, kontroverzní témata; role pedagoga a model E-U-R (online synchronní komunikace)
- Závěr předmětu, reflexe online semestru. (online synchronní komunikace)
Další informace k předmětu najdete v sylabu předmětu v katalogu předmětů.