Inkluzivní didaktika II – matematická a digitální gramotnost
ICT pro inkluzi
Evokace:
- Charakterizujte základní typy technologické podpory osob se zdravotním postižením.
- Vyhledejte další možnosti kompenzačních a didaktických pomůcek pro tyto osoby.
- Uveďte význam využití ICT v rámci vzdělávacího procesu, včetně jejich zakotvení v základních legislativních a kurikulárních dokumentech.
- Charakterizujte případné důvody využití ICT ve vzdělávání.
- Uveďte vlastní roli při využití ICT v rámci výuky s přihlédnutím na možnosti podpory žáků se speciálními vzdělávacími potřebami podle jednotlivých typů postižení.
Uvědomění:
ICT for Inclusion CS
ICT distanc
M4u pitnerova
Reflexe:
- Zamyslete se nad výhodami a nevýhodami učení v on-line prostředí.
- Uveďte příklad vhodné aplikace ICT do různých organizačních forem, vyučovacích metod a prostředků výuky v heterogenní třídě, to vše s ohledem na rizika i potřeby cílových skupin.
- Diskutujte výhody a nevýhody využití ICT v práci speciálního pedagoga ve ŠPP.
- Popište použití speciálních pomůcek, posuďte efektivitu jejich využití ve výuce (se zaměřením na vybraného žáka se SVP: SPU, s oslabením kognitivních funkcí, s oslabeným sluchovým vnímáním, s oslabeným zrakovým vnímáním).
Následující