Datový soubor data_PISA.sav si stáhněte z učebních materiálů. Zpracujte výzkumnou zprávu dle níže uvedeného zadání. Porovnání charakteristika učebních návyků členských a nečlenských států OECD: Sekundární analýza dat z mezinárodního projektu PISA ÚVOD charakteristika projektu PISA Popis zkoumaného vzorku - pohlaví, věk (základní charakteristiky rozložení) - kolik zemí se zúčastnilo - které země patří do skupiny OECD a které nepatří (+ počet respondentů z každé země) VÝSLEDKY 1. Popis učebních návyků (deskriptivní statistiky + vhodný graf) - celkový čas učení (TMINS) - čas učení matematiky (MMINS) - čas učení mateřského jazyka (LMINS) - čas učení přírodní vědy (SMINS) 2. Učební návyky v porovnání zemí OECD a neOECD popisné statistiky co se týče celkové doby učení (TMINS) pro náš soubor (včetně krabicového grafu) 3. Testování hypotéz (na druhé straně jsou uvedeny 3 výzkumné otázky, které zodpovíte) - Formulujte hypotézu. - Reportujte výsledky analýzy - určete, zda vaše hypotéza byla potvrzena nebo vyvrácena. Výzkumné otázky (vyberte si vždy jednu z alternativních otázek): SO1: Existuje rozdíl mezi žáky v členských a nečlenských zemí OECD v tom, zda mají doma vlastní pokoj? (proměnná ST011Q02TA) SO1: Existuje rozdíl mezi žáky v členských a nečlenských zemí OECD v tom, zda mají doma klid na učení? (proměnná ST011Q03TA) SO1: Existuje rozdíl mezi členskými a nečlenskými zeměmi OECD v možnosti používat doma počítač ke školní práci? (proměnná ST011Q04TA) SO1: Existuje rozdíl mezi členskými a nečlenskými zeměmi OECD v přístupu žáků k Internetu? (proměnná ST011Q06TA) SO2: Existuje rozdíl mezi žáky v členských a nečlenských zemí OECD v době domácí přípravy na matematiku? SO2: Existuje rozdíl mezi žáky v členských a nečlenských zemí OECD v době domácí přípravy na rodný jazyk? SO2: Existuje rozdíl mezi žáky v členských a nečlenských zemí OECD v době domácí přípravy na přírodní vědy? Doplňková otázka: SO3: Existuje vztah mezi testovou anxietou a výkonem v matematice? (ANXTEST, MATHEMATICS) SO3: Existuje vztah mezi testovou anxietou a výkonem v přírodních vědách? (ANXTEST, SCIENCE) SO3: Existuje vztah mezi testovou anxietou a výkonem ve čtení? (ANXTEST, READING)