Pedagogicko-psychologická diagnostika

Téma 6: Diagnostika vzdělávacích pokroků a výstupů vzdělávání na konci předškolního období.

Doporučená literatura:

Bednářová, J., & Šmardová, V. (2007). Školní zralost. Brno: Computer Pres.
PekárkováS.,  & Švandová, M. (2018). Diagnostický nástroj iSophi.
Sindelárová, B. (2016). Předcházíme poruchám učení. Praha: Portál.
Smolíková, K. (Ed.) (2007). Pedagogické hodnocení v pojetí RVP PV. Praha: VÚP.
Syslová, Z., & Kratochvílová, J. (2018). Metodika pro učitele: Praktická příručka k diagnostickému nástroji PREDICT. Praha: Raabe. In http://www.raabe.cz/nase-projekty/good-start-to-school-projekt-erasmus/gss-vystupy.aspx
Syslová, Z., Kratochvílová, J., & Fikarová, T. (2018). Pedagogická diagnostika v MŠ. Praha: Portál.

Seznamte se s prezentací k tomuto tématu

Zde najdete ukázky diagnostických nástrojů

Zde naleznete ukázku, jak využít diagnostické nástroje pro konzultaci s rodiči.

Na tomto odkaze najdete videoinstruktáž k využití diagnostického nástroje iSophi - https://pedagog.isophi.education/support.

Pokud byste potřebovali přístupové heslo, napište mi a já vám jej zašlu.

Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/ped/podzim2020/XPPk06/um/Sandra_konzultace.video5

Podklady pro práci ve skupinách