Pořadí Týden Téma Jméno studenta/studentky JAKIOŠJOQV/I vríA//f 27.9.-1.10. Vyvození odčítání přirozených čísel v oboru do 10. 1. 27.9.-1.10. Vyvození sčítání přirozených čísel v oboru do 20 bez přechodu/s přechodem přes základ 10. 2. 27.9.-1.10. Vyvození odčítání přirozených čísel v oboru do 20 bez přechodu/s přechodem přes základ 10. "Miiiii.iŕ i 3. 4.10.-8.10. Jednoduché slovní úlohy využívající vztahů „o n více. Slovní úlohy s antisignálem. 4. 4.10.-8.10. Jednoduché slovní úlohy využívající vztahů „o n méně. Slovní úlohy s antisignálem. / fc.lLE.jCi Hg 1111 4.10.-8.10. Složené slovní úlohy na sčítání a odčítání v oboru do 20. 5. 11.10. - 15.10. Sčítání desítek v oboru do 100. Sčítání dvojciferných a jednociferných čísel v oboru do 100. Sčítání dvojciferných čísel bez přechodu přes základ 10. 11.10. - 15.10. Sčítání dvojciferných čísel s přechodem přes základ 10. 6. 11.10.-25.10. Odčítání desítek v oboru do 100. Odčítání jednociferných čísel od dvojciferných v oboru do 100. Odčítání dvojciferných čísel bez přechodu/s přechodem přes základ 10. 7. 18.10.-22.10. Řešení složených slovních úloh využívajících sčítání a odčítání přirozených čísel v oboru do sta. 8. 18.10.-22.10. Složené slovní úlohy využívající vztahů „o n více", "o n méně" včetně úloh s antisignálem. 18.10.-22.10. Aplikační úlohy ze života žáků. Tvorba úloh žáky. Pedagogická praxe 1.11.-19.11. 22.11.-26.11. Vyvození násobení přirozených čísel v oboru násobilek. 9. 22.11.- 26.11. Vlastnosti operace násobení v oboru přirozených čísel. 10. 22.11.-26.11. Násobení mimo obor násobilek. 611 a'so \jax ĺmu<& W*?so To fo** &&9 * 11. 29.11.-3.12. Vyvození dělení přirozených čísel v oboru násobilek - dělení na stejné části/dělení podle obsahu. 29.11.-3.12. Zvláštní případy při dělení, dělení nulou. 12. 6.12.-10.12. Jednoduché slovní úlohy využívající násobení přirozených čísel. 13. 6.12.-10.12. Jednoduché slovní úlohy využívající dělení přirozených čísel. 6.12.-10.12. Složené slovní úlohy na násobení, dělení i další operace.