Ф О Р М У РА Б О Т Ы , Т И П Ы У П РА Ж Н Е Н И Й K L E N K O V Á V E R O N I K A , 4 8 2 2 4 6 I R J P 1 6 D I D A K T I K A 2 - R J Kolektivní forma (ve skupinkách)říct si, co vidí na obrázcích Frontální forma- společně si vykládat o tom, co si řekli ve skupinkách Описательные упражнения (popisná cvičení) Дискутивные упражнения (diskuzní cvičení) Individuální forma (každý pracuje sám) Продуктивные упражнения (úkoly na doplnění) Individuální forma (každý pracuje sám) Продуктивные упражнения (úkoly na doplnění) Frontální forma, individuální Респонсивные упражнения (вопросо-ответные)-otázka – odpověď Učitel se ptá žáků, vybraný žák odpovídá na otázku. Ostatní si zapisují odpověď. Kolektivní forma (ve dvojicích) Репродуктивные упражнения (диалогишаблоны)-dialog na základě otázky, kterou žáci znají –Co budou dělat zítra? Individuální forma (každý pracuje sám) Продуктивные упражнения (úkoly na doplnění) Frontální forma, individuální Респонсивные упражнения (вопросо-ответные)-otázka – odpověď Učitel se ptá žáků, vybraný žák odpovídá na otázku. Ostatní si zapisují odpověď Kolektivní forma (ve dvojicích) Репродуктивные упражнения (диалогишаблоны)-dialog na základě otázky, kterou žáci znají –Co budou dělat zítra? Individuální forma (každý pracuje sám) Kolektivní (ve dvojicích) Продуктивные упражнения (úkoly na doplnění) Kolektivní forma (ve dvojicích) Инициативные упражнения dialog studentů