Ruština pro pedagogy - B

Týden 10

Úkoly a materiály k hodině 25.11. 

1. Dom. úkol: 

a) na základě prezentací promyslet body, v nichž alternativní metodika vzdělávání se liší od klasické (cíle, organizace studijních procesu, vztahy: učitel - žák - rodina ...) - ty body jsme dělili mezi skupinami, prosím ty, kdo chyběl, aby se připojili k jedné ze skupin. 

b) Cv. 1 - připravit odpovědi na otázky na základě "své" alternativní metodiky,

cv.2 přečíst a umět odpovídat na otázky,

cv. 3-4 - prosím vložit do odevzdávárny: 

2. Dom. úkol: str. 240-241 - dialog (čtení, znát slovíčka, umět odpovídat na otázky) + slovíčka na str. 246-247 + cv. 1,2 na str. 249:  

3. Dom. úkol: připravte 1 aktualitu o Rusku (může se týkat politické, ekonomické sféry, kultury, vzdělání, ekologie atd.).

_____________________________________________________________________________________________________

4. Fakultativně:

Интерактивное задание:

 Москва: https://ls.pushkininstitute.ru/lsslovar/index.php?title=%D0%9C%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%B2%D0%B0/B1-B2

а) Москва:

б) Москва. Города России http://ls.pushkininstitute.ru/storage/pf/Goroda/moskva_pf_1/

в) Культурное и природное наследие России http://ls.pushkininstitute.ru/storage/pf/nasledie_pf_1/

5. Для самостоятельной работы, аудирование с ключом:

- Путешествие: https://mwr.pushkininstitute.ru/modules/Aud5/index_chit.htm  

- Шедевры русской живописи в Третьяковской галерее http://ls.pushkininstitute.ru/storage/pf/muzei/tg_shed_pf_1/ 


6.