Inkluzivní a globální vzdělávání

Osnova předmětu

  1. Základní teze k oboru a předmětu inkluzivního a globálního vzdělávání.  Paradigma inkluzivního vzdělávání, teoretická a hodnotová východiska inkluzivního vzdělávání. Vzájemná propojenost světa. (online synchronní komunikace) 15. 10.
  2. Školní inkluze.  Aktuální situace českého školství. 16. 10.
  3. Globální rozvojové vzdělávání a kompetence globálního občanství.  Globální odpovědnost a aktivní občanství; GRV materiály a zdroje 10. 12.
  4. Jaký je dnešní svět, jaká jsou jeho témata?   Konflikty, kontroverzní témata; role pedagoga a model E-U-R.  Řešení konfliktů. 7. 1.
  5. Závěr předmětu, reflexe online semestru. 

Další informace k předmětu najdete v sylabu předmětu v katalogu předmětů.