Úroveň A - výborná práce Úroveň B - ještě přijatelná práce Úroveň C - nedostatečná práce informační využitelnost Průvodce obsahuje kulturní a přírodní zajímavosti v takové míře, že: a) pokud se v kraji vyskytují, uvádí lokality zařazené do Seznamu Unesco a věnuje jim dostatečnou pozornost b) věnuje se většině atraktivním m tsturn vyti pováných ve školním atlasu ČR c) pozornost zaměřuje na atraktivní místa pro své spolužáky (např. možnosti cykloturistiky, horolezectví, hudebních festivalů). d) věnuje se významným rodákům kraje e) uvádí pravidelné (každoroční) akce s významem přesahující hranice kraje f) uvádí přiměřené množství informací (textu) k jednotlivým lokalitám g) text neobsahuje gramatické a faktografické chyby Průvodce obsahuje kulturní a přírodní zajímavosti v takové míře, že: a) pokud se v kraji vyskytují, uvádí lokality zařazené do Seznamu Unesco a věnuje jim dostatečnou pozornost b) chybějí některé z významných lokalit kraje c) chybí atraktivita d) opomene některé z významných rodáků kraje e) chybí některé z významných pravidelných akcí f) uvádí přiměřené množství informací (textu) k jednotlivým lokalitám g) v textu se mohou vyskytnou gramatické a drobné faktografické chyby Průvodce obsahuje kulturní a přírodní zajímavosti v takové míře, že: a) neuvádí lokality zařazené do Seznamu Unesco nebojím nevěnuje dostatečnou pozornost b) chybí větší část významných lokalit kraje c) chybí atraktivita d) chybí informace o významných rodácích v kraji e) neinformuje o pravidelných akcích f) autor nepracuje s textem, jen „kopíruje" g) text obsahuje velké množství jak gramatických, tak faktografických chyb Estetické a grafické zpracování Průvodce je zpracován v Power Pointu a: a) každá lokalita je doplněná vhodnou obrazovou dokumentací b) na jednom snímku je přiměřený počet obrázků i textu c) každé lokalitě se věnuje nejméně jeden snímek d) obsahuje několik mapek s vymezením hranic kraje e) je graficky přitažlivá f) informace jsou uspořádány v logickém sledu g) neobsahuje efekty, které by rušily dojem z prezentace Průvodce je zpracován v Power Pointu a: a) každá lokalita je doplněná vhodnou obrazovou dokumentací b) na jednom snímku je přiměřený počet obrázků i textu c) na jednom snímku je více lokalit d) obsahuje alespoň jednu mapku s vymezením hranic kraje e) je graficky přitažlivá f) informace nejsou uspořádány v logickém sledu g) obsahuje efekty, které ruší dojem z prezentace Průvodce je zpracován v Power Pointu a: a) chybí vhodná obrazová dokumentace b) na jednom snímku je nepřiměřený počet obrázků i textu c) na jednom snímku je více lokalit d) neobsahuje mapku s vymezením hranic kraje e) je graficky málo přitažlivá f) informace nejsou uspořádány v logickém sledu g) obsahuje efekty, které ruší dojem z prezentace Práce s informačními zdroji Autor využívá internetové a nejméně dva další knižní (či jiné) zdroje informací. Uvede je v závěru práce. Autor se omezuje pouze na několik internetových zdrojů. Uvede je v závěru práce. Autor neuvádí zdroj informací. Prezentace průvodce před spolužáky Mluvčí prezentuje kraj pomocí drobného „taháku". Fundovaně provází spolužáky krajem. Vybírá pro prezentaci pouze nejzávažněji! informace. Hovoří se zaujetím, přidává vlastní zážitky z cest. Mluvčí se z větší části opírá o čtený text. Vybírá nepodstatné informace pro základní seznámení s lokalitou. Dostatečně nezaujme posluchače. Mluvčí pouze čte informace, které jsou součástí grafického zpracování. Téměř vůbec nezaujme posluchače. Využití konzultací Autor využil konzultací s dodržením termínů. Dbal pokynů a rad a řídil se jimi. Pokud ne, objasnil proč. Autor využil konzultací s dodržením termínů. Ne vždy dbal rad a pokynů. Nevyužil konzultací.