Didaktika předškolního věku

Téma: Didaktické kategorie. Epistemologie.

Doporučená literatura

Holt, J. Jak se děti učí. (1995) Praha: Agentura STROM.
Kovaliková, S. Integrovaná tematická výuka. 1993, Kroměříž: Spirála.
PIAGET, J. Psychologie inteligence. (1999), Praha: PORTÁL, s.r.o. 
Piaget, J. & Inhelderová, B. 2014, Psychologie dítěte. Praha: PORTÁL, s.r.o. 
Krejčová, V., Kargerová, J., & Syslová, Z. (2015). Individualizace v mateřské škole. Praha: Portál, s, r, o.
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. (2021). Praha: MŠMT.
Suchánková, E. (2014). Hra a její využití v předškolním vzdělávání. Praha: Portál.
Syslová, Z., et al. (2019). Didaktika mateřské školy. Praha: Wolters Kluwer.
Šmelová, E, Prášilová, M., et al. (2018). Didaktika předškolního vzdělávání. Praha: Portál.

Zde naleznete prezentace k tématu



Zde naleznete rozšiřující materiály pro zájemce


CO ZKOUMA EPISTEMOLOGIE
Text pro zájemce o hlubší vhled do problematiky