Didaktika předškolního věku

Téma: Přístupy ke vzdělávání. Způsoby učení.

Doporučená literatura

Havlínová, M., Lacinová, I., Petrasová, N., Syslová, Z. Šprachtová, L., & Vencálková, E. (2006). Kurikulum podpory zdraví v mateřské škole (aktualizovaný program).  Praha: Portál.

Havlínová, M., Lacinová, I., Petrasová, N., Syslová, Z. Šprachtová, L., & Vencálková, E. (2008). Kurikulum podpory zdraví v mateřské škole (2. aktualizovaný program).  Praha: Portál.

Krejčová, V., Kargerová, J., & Syslová, Z. (2015). Individualizace v mateřské škole. Praha: Portál.

Syslová, Z., & Žaloudíková, I. (2018). Využití kooperativních činností při vzdělávání dětí předškolního věku. Acta Humanica, 3(2), 26–45.

Škoda, J., & Doulík, P. (2011). Psychodidaktika. Praha: Grada. 

Zde naleznete bližší vysvětlení pojmů prožitkové a kooperativní učení.

Prozitkove autenticke uceni
PDF ke stažení
Prozitkove uceni I
PDF ke stažení

Zde naleznete prezentace k tématu

Zde naleznete videonahrávky, se kterými budeme pracovat na seminářích.

Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/ped/podzim2021/XPPp07/um/Model_E-U-R.video5
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/ped/podzim2021/XPPp07/um/Kooperativni_cinnosti.video5