Speciální a inkluzivní pedagogika – seminář č.12 Požadavky (více informací v interaktivní osnově) - Aktivní účast na seminářích, docházka, přítomnost na závěrečném semináři - Práce ve skupinkách o Zde odkaz na rozdělení do skupin: https://docs.google.com/document/d/1BonN2ETdTRhuYWA7NVZTBkp- _zp7OhLKOmSLV-DZ28w/edit?usp=sharing o Výroba pomůcky (dle své aprobace) o Aktivita (dle své aprobace) o Pomůcky, aktivity se nesmí opakovat - Pomůcka (odevzdání 25.11.2022) o Pro žáka s SVP (z kazuistik, nebo po konzultaci vlastní) o Tvoříte jednu dohromady, anebo každý sám/a ▪ Jedna dohromady => každý člen skupiny představí jiný způsob jejího použití (dle své aprobace) ▪ Každý svoji – vzájemná inspirace, dopomoc, atp. o Seminární práce (každý píše sám za sebe – i teorii). ▪ Citace dle citační normy APA (návod zde: https://pedagogika.phil.muni.cz/studium/citacni-norma-apa) ▪ Seminární práce musí obsahovat • 1 strana – úvodní informace (název, jméno a učo autora, jméno vyučujícího, číslo sem. skupiny, datum) • 2-3 strana (normostrana: písmo 12. Times New Roman, řádkování 1,5, okraje 2,5, zarovnání do bloku, 1800 znaků na stranu, atd.) o Popsat žáka s SVP (využití literatury) o Popsat zvolenou pomůcku a její hlavní využití v aktivitě pro žáka s SVP o Popsat další tři varianty použití stejné pomůcky o Fotodokumentace pomůcky o Závěr, seznam literatury - Aktivita (odevzdání 25.11.2022) o Pro žáka s SVP (z kazuistik, nebo po konzultaci vlastní) o Volnočasová, do hodiny (dle vaší aprobace) pro žáka s SVP, anebo do třídy, kde je žák s SVP o Nezapomeňte: pravidla, přizpůsobení pro žáka s SVP, aplikovat na vlastní kůži – hodnotit (co udělat jinak, na co si dát pozor, atp.) o Video ▪ Krátké video (3-5 minut) ▪ Představit aktivitu, pravidla, využití ▪ Nezapomeňte na reálnost a aktivní zapojení žáka s SVP ▪ Ideálně nahrajte na youtube s heslem a odkaz vložte do sem. práce s heslem o Zpracovat seminární práci (každý za sebe) • 1 strana – úvodní informace (název, jméno a učo autora, jméno vyučujícího, číslo sem. skupiny, datum) • 2-3 strana (normostrana: písmo 12. Times New Roman, řádkování 1,5, okraje 2,5, zarovnání do bloku, 1800 znaků na stranu, atd.) o Popsat žáka s SVP (odborná literatura) o Popsat zvolenou aktivitu, další možnosti využití dané aktivity (dle aprobace) a její přizpůsobení na konkrétního žáka či kolektiv o Závěr, seznam literatury