Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Pedagogicko-psychologická diagnostika
Interaktivní osnova
Pedagogicko-psychologická diagnostika
OBSAH
Pedagogicko-psychologická diagnostika
Nyní studovat
Týden 1: Pedagogicko-psychologická diagnostika jako disciplína, její pojetí, cíle, předmět. Etika.
Nyní studovat
Týden 2: Rozbor základních metod pedagogické diagnostiky, jejich uplatnění v diagnostické činnosti učitele mateřské školy.
Nyní studovat
Týden 3: Metody psychologické diagnostiky.
Nyní studovat
Týden 4: Diagnostický proces. Role učitele při diagnostické činnosti.
Nyní studovat
Týden 5: Možné chyby a zkreslení.
Nyní studovat
Týden 6: Diagnostika vývojových specifik dětí předškolního věku (0–8 roků). Diagnostika způsobilosti dítěte pro vstup do školy, diagnostika předpokladů čtení a psaní, specifických poruch učení.
Nyní studovat
Týden 7: Podpůrná opatření pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami.
Nyní studovat
Týden 8: Diagnostika vývojových a vzdělávacích pokroků podle RVP PV.
Nyní studovat
Týden 9: Spolupráce učitele se školskými poradenskými zařízeními. Interpretace zpráv z poradenských zařízení.
Nyní studovat
Týden 10: Tvorba portfolií dětí (komunikace zjištění s rodiči).
Nyní studovat
Týden 11: Autodiagnostika učitele / profesní portfolio učitele.
Nyní studovat
Týden 12: Sebepojetí učitele.
Prohlédnout vše
Týden 4: Diagnostický proces. Role učitele při diagnostické činnosti.
Diagnostický proces seminář
Diagnostika proces prednaska
Předchozí
Následující
Pedagogicko-psychologická diagnostika
Nyní studovat
Týden 1: Pedagogicko-psychologická diagnostika jako disciplína, její pojetí, cíle, předmět. Etika.
Nyní studovat
Týden 2: Rozbor základních metod pedagogické diagnostiky, jejich uplatnění v diagnostické činnosti učitele mateřské školy.
Nyní studovat
Týden 3: Metody psychologické diagnostiky.
Nyní studovat
Týden 4: Diagnostický proces. Role učitele při diagnostické činnosti.
Nyní studovat
Týden 5: Možné chyby a zkreslení.
Nyní studovat
Týden 6: Diagnostika vývojových specifik dětí předškolního věku (0–8 roků). Diagnostika způsobilosti dítěte pro vstup do školy, diagnostika předpokladů čtení a psaní, specifických poruch učení.
Nyní studovat
Týden 7: Podpůrná opatření pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami.
Nyní studovat
Týden 8: Diagnostika vývojových a vzdělávacích pokroků podle RVP PV.
Nyní studovat
Týden 9: Spolupráce učitele se školskými poradenskými zařízeními. Interpretace zpráv z poradenských zařízení.
Nyní studovat
Týden 10: Tvorba portfolií dětí (komunikace zjištění s rodiči).
Nyní studovat
Týden 11: Autodiagnostika učitele / profesní portfolio učitele.
Nyní studovat
Týden 12: Sebepojetí učitele.
Operace
Prohlédnout vše