Plánování a evaluace 2/ Plánování a evaluace je v souladu s kurikulár-ními dokumenty. Jak je zajištěna provázanost ŠVP a tématických plánů? Jakým způsobem zajišťujete kvalitu ŠVP a revidujete příslušné oblasti? Učitel/ka vytváří učební a tématické plány na základě RVP a ŠVP školy. V průběhu roku vyhodnocuje ŠVP a na základě získaných dat aktivně navrhuje jeho aktualizace s cílem zkvalitňování vzdělávacího prostředí. Plánování 1/ Plánování výuky na základě individuálních potřeb. Jak zjišťujeme individuální potřeby a potenciál žáků? Má každé dítě vlastní individuální plán a jak je tvořen? Učitel/ka plánuje výuku společně s žáky na základě jejich individuálních potřeb s nejvyšší možnou mírou individualizace a cílem dosažení jejich osobního maxima. Plánování a evaluace 5/ Evaluace výuky a učení je zaměřená na získání dat pro další plánování. Jak a na základě jakých informací probíhá evaluace? Jaký je systém pro aktualizaci individuálních plánů a aktualizaci vzdělávacích cílů? Plánování a evaluace 4/ Evaluace výuky a učení je víceúrovňová. Jaké podněty nabízíte k hodnocení vlastní práce, peer evaluace? Jak zjišťujete užitečnost vlastních metod k učení žáků? Jak monitorujete dosažené pokroky u jednotlivých žáků? Plánování a evaluace 3/ Plánování a evaluace je sdílený proces. Jak se žáci podílí na plánování činnosti ve škole/třídě? Jaká kritérle liodnGcs.ir tvořfle? Jakým způsobem? Jak se o nich komunikuje navenek? Učitel/ka přenáší zodpovědnost za výsledky na žáky, vyhodnocuje společně s žáky individuální plány a pravidelně je aktualizuje na základě konkrétních dat o dosažených úspěších. Učitel/ka nabízí rozmanité podněty k autoevaluaci, vzájemné zpětné vazbě mezi žáky i hodnocení vlastní výuky žáky s cílem získat informace o dosaženém pokroku žáků a naplnění vzdělávacích cílů. Učitei/ka plánuje a vyhodnocuje vzdělávací cíle společně s žáky a zákonnými zástupci žáků na partnerské úrovni. Každé dítě nebo zástupce zná a přijímá vzdělávací cíle a demokratická jasná kritéria hodnocení.