Typ projektu: Autor: učitel Délka realizace: 1 – 5 dní (krátkodobý projekt) Dle počtu zúčastněných: skupinový, projekt je určený pro řešení skupinou žáků Dle místa realizace: kombinovaný (školní, domácí i mimoškolní) Způsob začlení do kurikula: vícepředmětový/realizující průřezové téma Obsahové zaměření: projekty zaměřené převážně na oblast odborného vzdělávání/praktické vyučování Název žákovského projektu Autor: Uplatnění projektu: Škola: Obor vzdělání: Ročník: Oblast / oblasti vzdělání: Základní vyučovací předmět; popř. mezipředmětové vztahy: Anotace: Klíčová slova: 1. Výchovně vzdělávací cíle projektu: Kognitivní (poznávací): Senzomotorické (psychomotorické): Afektivní (postojové): 2. Výstup projektu: 3. Jednotlivé aktivity/zadání úkolů a postupy řešení ŽP včetně očekávaných výsledků: 4. Časový harmonogram 5. Vymezení řešitelských týmů (kdo bude na projektu pracovat, jejich role v projektu a způsoby řízení) 6. Nutné prostředky pro řešení projektu (materiální, personální, finanční, prostorové, …) 7. Forma prezentace výstupů z projektu (včetně výběru publika) 8. Vyhodnocení výsledků a hodnocení žáků (kritéria hodnocení, způsob hodnocení, klasifikace?, způsob sebehodnocení a hodnocení navzájem, způsob hodnocení klíčových kompetencí – komunikace, prezentační dovednosti, aktivita, samostatnost, kooperace, …) Použitá literatura a jiné zdroje: