Inkluzivní a globální vzdělávání
-
Inkluzivní a globální vzdělávání
-
Nyní studovatInkluzivní a globální vzdělávání: úvod do předmětu
-
Nyní studovatParadigma inkluzivního vzdělávání, teoretická a hodnotová východiska inkluzivního vzdělávání. Vzájemná propojenost světa.
-
Nyní studovatŠkolní inkluze, inkluzivní škola
-
Nyní studovatAktuální situace českého školství
-
•Žáci se sociálním znevýhodněním
-
Evropo: na jakých dětech záleží?
-
-
Nyní studovatJaký je dnešní svět, jaká jsou jeho témata?
-
•E-learningový kurz NaZemi
-
Hlavní témata dnešního světa
-
-
•Vzdělávání v době klimatických změn
-
•Story of stuff
-
-
Nyní studovatGlobální rozvojové vzdělávání a kompetence globálního občanství
-
Nyní studovatGlobální odpovědnost a aktivní občanství
-
Nyní studovatE-U-R: metodické zastavení
-
Nyní studovatKonflikty, kontroverzní témata a role pedagoga
-
Nyní studovatZávěr předmětu, reflexe semestru.
-
Nyní studovatNeučitelé ve škole a jejich místo (sociální pedagog, psycholog na základní škole)
-
Nyní studovatAsistent pedagoga ve školní třídě, zkušenosti ze zahraničí (finská inspirace)
-
Role pedagoga
Při probírání kontroverzních témat hraje lektor (učitel) klíčovou roli a on také určuje, kdy, jak a zda vůbec vyjádří
své postoje a názory. Doug Harwood, skotský metodolog, rozlišil šest možných rolí, které učitelé nebo
prezentující mohou při probírání témat zaujmout. Je důležité, abychom byli při volbě přístupu flexibilní
a abychom si byli dobře vědomi, proč ten který přístup v danou chvíli volíme. Volba konkrétní role závisí
na tématu, věku žáků, předchozích aktivitách a dalších faktorech. Můžeme také jednotlivé role a jejich
funkce s žáky probrat předem, případně je vyzvat, aby jednu nebo více těchto rolí zaujali sami.
-
Inkluzivní a globální vzdělávání
-
Nyní studovatInkluzivní a globální vzdělávání: úvod do předmětu
-
Nyní studovatParadigma inkluzivního vzdělávání, teoretická a hodnotová východiska inkluzivního vzdělávání. Vzájemná propojenost světa.
-
Nyní studovatŠkolní inkluze, inkluzivní škola
-
Nyní studovatAktuální situace českého školství
-
•Žáci se sociálním znevýhodněním
-
Evropo: na jakých dětech záleží?
-
-
Nyní studovatJaký je dnešní svět, jaká jsou jeho témata?
-
•E-learningový kurz NaZemi
-
Hlavní témata dnešního světa
-
-
•Vzdělávání v době klimatických změn
-
•Story of stuff
-
-
Nyní studovatGlobální rozvojové vzdělávání a kompetence globálního občanství
-
Nyní studovatGlobální odpovědnost a aktivní občanství
-
Nyní studovatE-U-R: metodické zastavení
-
Nyní studovatKonflikty, kontroverzní témata a role pedagoga
-
Nyní studovatZávěr předmětu, reflexe semestru.
-
Nyní studovatNeučitelé ve škole a jejich místo (sociální pedagog, psycholog na základní škole)
-
Nyní studovatAsistent pedagoga ve školní třídě, zkušenosti ze zahraničí (finská inspirace)
-