Aplikace biologie 2 - zahrada jako edukační prostředí Podzim 2024 > Motýlí keře: Jak zajistit vaší zahradě fantastickou živoucí… | iReceptář.cz Podmínky k úspěšnému zakončení předmětu Přírodní zahrady nejen v ZŠ •Po shlédnutí videa si zodpovězte tyto otázky: Ø Je podmínkou přírodní zahrady velký prostor? Ø Jsou podmínkou přírodní zahrady pouze rostliny • z volné přírody? Ø Jsou podmínkou zbudování přírodní zahrady • velké investice? Ø Je nutné při budování přírodní zahrady zrušit • vše, co bylo v zahradě doposud? Ø Proč se při revitalizacích zahrad ZŠ využívá • konceptu přírodních zahrad? • • Podívejte se na krátké video o přírodních zahradách Podívejte se, jak může vypadat přírodní zahrada jedné ze ZŠ. Prohlédněte si na interaktivní mapě přírodních zahrad, kde všude jsou certifikované přírodní školní zahrady a jak vypadají. Procházka po zahradě Klimatická zahrada - publikace Senzitivita/senzitivizace TRÉNUJEME NAŠE SMYSLY 1)Prohlédněte si fotografie různých výukových prvků v zahradě. 2)Pojmenujte daný prvek a vysvětlete, pro rozvoj kterého z našich smyslů byly navrženy. Není k dispozici žádný popis fotky. Bylinková spirála: Originální záhonek pro bylinky, který se stane ozdobou vaší zahrady | JenŽeny.cz Záludnosti řezu motýlích keřů - komulí - Zahradacentrum Aktivity v zahradě Název úlohy: (vystihující podstatu činnosti) •Zaměření úlohy: senzitivizace •Cíl úlohy: (co je cílem, co chcete žáky naučit, co by si měli vyzkoušet) •Pomůcky: (soupis potřebných pomůcek) •Vnější podmínky: (omezení, za jakých lze úlohu provádět) •Postup: (v jednotlivých krocích, popsáno jako návod v kuchařce, který by umožnil postup zopakovat) •Fotografie: (alespoň 1-2 pro vizualizaci) •Reflexe: (zachyťte Vaše myšlenky, pocity, podněty, reakce, nápady, řešení, …) •Inspirace – senzitivita • •