Práce s žáky s ADHD a PAS

Podpora učení a sebereflexe

Podpora aktivní práce studentů s učebními obsahy:

  • Případové studie a příklady z praxe: Studenti v průběhu výuky analyzují reálné situace, kde pracovali s dětmi s ADHD nebo PAS, a společně diskutujeme vhodné pedagogické postupy.
  • Autobiografie osob s ADHD a PAS: Studenti budou odevzdávat seminární práci na téma autobiografického příběhu osobnosti s ADHD nebo PAS.

Podpora sebereflexe prostřednictvím seminárního úkolu:

  • Seminární práce: Do 15. prosince 2024 studenti odevzdají seminární práci na základě autobiografického příběhu osoby s ADHD nebo PAS. Cílem je reflektovat poznatky z autobiografie a aplikovat je do pedagogické praxe. Struktura seminární práce zahrnuje:
    • Krátká synopse: Popis příběhu v max. jednom odstavci.
    • Osobní reflexe: Popis tří klíčových momentů z autobiografie, které studenta zaujaly, a vysvětlení, jak by se tyto momenty daly využít v práci pedagoga.

Podpora spolupráce studujících:

  • Diskuse s vyučujícím: Studenti ve výuce diskutují, reflektují teoretické poznatky i praktické zkušenosti z praxe. Tím je podpořeno vzájemné učení a sdílení.
  • Diskuzní fórum předmětu je k dispozici pro navazující diskuze