Plnění internacionalizace studia OV
Samotné plnění internacionalizačního obsahu na základě zvolené formy absolvování
- výuka předmětů (již probíhá): je dobré si u každé lekce všímat, jaké internacionalizační a interkulturní vztahy přináší předmět pro obor učitelství OV - vyhodocovat/reflektovat jejich význam (pro odbornou - teoreticko-informační část studia oboru OV; pro praktickou část oboru (v pedagogické či občanské praxi)
- individuální písemní práce: kromě samotného zpracování textu nebo jiného zadání je dobré průběžně reflektovat význam zpracovávaného obsahu pro obor učitelství OV (
(pro odbornou - teoreticko-informační část studia oboru OV; pro praktickou část oboru (v pedagogické či občanské praxi)
Otázky:
Které discipliny ze společenských věd rozšiřuje daný předmět/úkol?
Jaké konkrétní nové kontexty (např. kulturní - ze zahraničí, menšinové z domova a d.) pro studium učitelství OV přináší absolvovaný předmět/zpravovávaný úkol?
Jaký význam/dopady mají tyto nové kontexty pro budoucího učitele OV?
Zhrnutí: je dobré reflektovat významy a dopady internacionalizačních obsahů v absolvovaném předmětu/úkolu průběžně (viz otázky).