Vývojová psychologie_PREZENČNÍ STUDENTI
Harmonogram výuky a zadání úkolů
Datum | Téma seminář | Výstup do 18.00 neděle odevzdat/Zadání | Přednáška | |
30.9. | Úvod do vývojové psychologie | 1. Četba (zadání) - Freud x Erikson | Organizace předmětu/ Principy vývoje/ Zadání četby | |
7.10. | Vývojová psychologie - teorie v praxi - Výzkum v psychologii .- navrhněte!, Rozdíly mezi lidmi a zvířaty | Praktické úkoly (zadání) Zadání četby 2, 3 | Principy vývoje II (Etologie, Evoluce, Genetika), Výzkum | |
14.10. | Vývojové teorie I | Výstup - Četba 1 | Vývojové teorie II | |
21.10. | Prenatální vývoj - principy, počátky duševního vývoje | VÝSTUP: Četba 2 | Prenatální výzkum a jeho důsledky | |
28.10. | xxx | xxx | ||
4.11. | Novorozenec, Kojenec | TEST_ Vývojové teorie a Základní pojmy vývoj | Novorozence, Kojenec, Batole (Attachment) | |
11.11. | Kresba - výstup a analýza dětské kresby | Výstup: Kresba | Batole II -Předškolák | |
18.11. | Předškolák a Hra. |
| Koncepty školní zralosti a nástup do školy. | |
25.11. | Školní věk ."Jiné děti". Poruchy chování a emocí. | Výstup: Četba 3 Učení v souladu s vývojem mozku. | Školní věk 2 - Digiděti. "Jiné děti". Poruchy chování a emocí . | |
2.12. | Subkultury. Rizikové chování v adolescenci-. Vztahy a sexuální orientace. Identita. | Výstup: Rozhovor s Adolescentem | Adolescence: Bouře v těle a hlavě | |
9.12. | Dospělost | Rodina - a čemu je dobrá? | ||
17.12. NÁHRADNÍ VÝUKA ZA POVODNĚ | Kam jdeme... aneb smysl života. Stárnutí. |
| Uzavření předmětu. | |
ZMĚNA TÉMAT VYHRAZENA : |