3. Četba na 25.11.
1. Kriticky čtěte text a sledujte videa - opoznámkujte metodou INSERT, co jste se dozvěděli - 2 informace ke každému znaménku:
2. Najděte ve zdrojích 5 -10 principů, jak má/musí probíhat učení, aby se mozek doopravdy/efektivně učil (Argumentujte principy našeho mozku, nervové soustavy nebo obecně psychologie/fyziologie člověka).
Př. Mozek se učí, když.... se člověk cítí být v bezpečí
3. Navrhněte svoji školu takovou, aby byla ve shodě s Vašimi nalezenými principy aby vyhovovala potřebám dětí, reálně podpor. Navrhněte alespoň 5 změn (přiřadit 5 principů), které by ve Vaší škole fungovaly.
Př. Opatření pro školu: (V argumentaci rozvíjím myšlenku školy jako bezpečný prostor... kde se líhne bezpečí - nebezpečí.. Jak by se to udělalo jinak?)
Můžete se samozřejmě inspirovat ve stávajících inovativních školách ... co kde už funguje.
Rozsah - MAXIMÁLNĚ 1 stránka, tzn. 1800 znaků (klidně jen 1 větší odstavec), vkládejte sem: