Literatura
BARTOŇOVÁ, M.: Specifické poruchy učení: text k distančnímu vzdělávání: Brno: Paido, 2012.
BALŠÍKOVÁ, O., DAN, J.: Náprava čtení a psaní. Praha: SPN, 1991.
BEDNÁŘOVÁ, J.: Rozvoj zrakového vnímání pro děti od 4 do 6 let. Brno: ComputerPress, 2009.
BEDNÁŘOVÁ, J.: Rozvoj zrakového vnímání pro děti od 5 do 7 let. Brno: ComputerPress, 2010.
BEDNÁŘOVÁ, Jiřina. Čteme se skřítkem Alfrédem: čtení s porozuměním a hry s jazykem. Brno: Edika, 2012.
BLAŽKOVÁ, R.: Poruchy učení v matematice a možnosti jejich nápravy. [et al.]. Brno: Paido, 2000.
BUREŠOVÁ, Jarmila. Povíme vám o dysortografii a dysgrafii: průvodce pro rodinu a přátele. Brno: Edika, 2017.
DYS-BABA- RÝDLOVÁ, D.: Dyslexie, smutek, mindráky a já: vyprávění pro lidi, se kterými se život nemazlí. Chomutov: Ideas Advertising, 2010
HOŠTIČKOVÁ, Lenka a Kamila BALHAROVÁ. Příběhy veverky Zrzinky: učíme se di-ti-ni s veverkou Zrzinkou. Praha: Wolters Kluwer, 2018.
JOŠT, J.: Čtení a dyslexie. Praha: Grada, 2011.
MARTÍNEK, Zdeněk. Cvičné texty pro nácvik plynulého čtení. Benešov u Prahy: Blug, 2014.
NASTOUPILOVÁ, Dita. Dyslexie: aktivity pro děti se specifickou poruchou učení. Praha: Fragment, 2017.
NOVÁK, Josef. Čtenářské tabulky: analyticko-syntetická metoda rozvíjení čtenářských dovedností. Havlíčkův Brod: Tobiáš, 2007.
POKORNÁ, Věra. Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování. Praha: Portál, 2010.
POKORNÁ, Věra. Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení: rozvoj vnímání a poznávání. Praha: Portál, 2011.
SINDELAROVÁ, B.: Předcházíme poruchám učení. Praha: Portál, 2007.
SVOBODA, Pavel. Zábavná cvičení pro rozvoj čtení: oční pohyby, rozlišování znaků a písmen. Praha: Portál, 2011.
TREUOVÁ, Hana. Pracovní sešit k nápravě vývojových poruch učení v českém jazyce I. Havlíčkův Brod: Tobiáš, 1998.
TREUOVÁ, Hana. Pracovní sešit k nápravě vývojových poruch učení v českém jazyce II. Havlíčkův Brod: Tobiáš, 1998.
ZELINKOVÁ, Olga. Poruchy učení: dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, ADHD. Praha: Portál, 2015.