SZ6005 SPECIÁLNÍ A INKLUZIVNÍ PEDAGOGIKA SEMINÁŘ PHDR. KATEŘINA FURIKOVÁ, PH.D. ◦Ukončení - zápočet ◦Podmínky: ◦ • Aktivní účast na seminářích - 80% (1 povolená absence) ◦ ▪ Možnost nahradit si absenci v jiné seminární skupině po předchozí domluvě s oběma vyučujícími ◦ ▪ Jinak se domluvíme na náhradním úkolu ◦• Vložení seminárního úkolu do odevzdávány do 24. 11. 2024 ◦• Prezentace skupinové práce na posledním semináři: o3. 12. 2024 – sem. sk. 06 a 08 o10. 12 2024 – sem. sk. 05 a 07 POŽADAVKY K ZÁPOČTU Jak splnit požadavky: ◦1. Do příštího semináře: ◦ ◦a. Utvořit skupiny cca po 3 ◦b. Vybrat si jednu z 12 kazuistik ze studijních materiálů (interaktivní osnova v Isu) případně i vlastní ◦c. Vybrat si typ práce - Aktivita nebo Pomůcka ◦d. Zapsat se na příštím semináři Jak splnit požadavky: ◦2. Textová seminární práce: ◦úvodní strana - název práce, jména a UČO autorů, jméno vyučujícího sem. skupiny, číslo sem. skupiny, datum) ◦1-2 normostrany textu (písmo 12, Times New Roman, řádkování 1,5, okraje 2,5, zarovnání do bloku, 1800 znaků na stranu) ◦Popsat žáka se SVP (odborný text) ◦Popsat zvolenou aktivitu / pomůcku ◦Závěr, seznam literatury ◦Citační norma APA, nutná citace alespoň 2 odborných zdrojů ◦Vkládejte do odevzdávány do 24.11.2024 ve formátu číslo seminární skupiny_učo_přijímení_SemPrace SEMINÁRNÍ ÚKOL /PROJEKT ◦Varianta 1 - Aktivita (do hodiny nebo volnočasová) ◦ ◦Varianta 2 - Pomůcka ◦ AKTIVITA (volnočasová, výuková) ◦• Aktivita pro skupinu s žákem/studentem se SVP podle výběru ◦• Podle vaší aprobace ◦• Video nebo foto-dokumentace jako povinná součást seminární práce ◦• Možnost prezentovat aktivitu formou videa (3-5 minut) ◦• Představit aktivitu, její pravidla, využití ◦• Možnost využití pomůcek ◦• Nutnost aktivního zapojení žáka se SVP POMŮCKA ◦• Připravit pomůcku do výuky předmětu podle vaší aprobace ◦• Foto-dokumentace jako povinná součást seminární práce ◦• Vymyslet k pomůcce: ◦ • Alespoň 3 varianty využití ◦ • Nebo 3 úrovně podle závažnosti postižení/poruchy ◦ • Nebo 3 různé pomůcky pro zvoleného žáka s SVP ◦• Popsat pomůcku, její využití (co rozvijí, její účel, možnosti využití) Skupinová práce - prezentace ◦• Na posledním semináři bude probíhat prezentace Vašich prací ◦• Váš tým bude rozdělen do jiných skupin a bude prezentovat kolegům aktivitu nebo pomůcku, na které jste pracovali ◦• Vzájemně si budete poskytovat zpětnou vazbu ◦• Účast na posledním semináři je povinná pro ukončení předmětu DOTAZY ?