Volnočasová pedagogická praxe 3
Výstupy z učení
- Porovnání a zhodnocení různých přístupů k organizování a řízení služeb pro specifické cílové skupiny ve společnosti
- Schopnost identifikace klíčových prvků úspěšného vedení organizace/instituce
- Komparace a zhodnocení různých přístupů vedení organizací/institucí
- Rozvíjení dovedností v oblasti reflexe a sebereflexe a to zejména v kontextu praxe zaměřené na PVČ/zážitkovou pedagogiku a leadership.
Po ukončení celé praxe budou studující schopni:
- Představit a komunikovat svůj projekt s externím konzultantem
- Zmapovat nabídku spolupráce ve volnočasové-pedagogické praxi v ČR i v zahraničí
- Pracovat se zpětnou vazbou od konzultanta a zhodnotit silné a slabé stránky
- Podílet se na realizaci činností v instituci zaměřené na oblasti PVČ , případně realizovat vlastní námět ve spolupráci s organizací praxe
- Vést týmy lidí, připravovat plán aktivit, podílet se na vytváření projektů a jejich následné realizaci
- Prezentovat výsledky praktické realizace projektu
- Řídit diskusi a měnit flexibilně dle situace roli facilitátora diskuse
- Chápat reflexe jako nástroj efektivní komunikace, rozlišit strukturu reflexe, efektivně směřovat k vytyčenému cíli, formulovat ponaučení, shrnutí/ výstupy
- Poskytovat a přijímat efektivní zpětnou vazbu, odlišit zpětnou vazbu od reflexe
- Využívat představených nástrojů mentoringu dle konkrétní situace, cílové skupiny a tématu