Volnočasová pedagogická praxe 3

Výstupy z učení

  • Porovnání a zhodnocení různých přístupů k organizování a řízení služeb pro specifické cílové skupiny ve společnosti
  • Schopnost identifikace klíčových prvků úspěšného vedení organizace/instituce 
  • Komparace a zhodnocení různých přístupů vedení organizací/institucí
  • Rozvíjení dovedností v oblasti reflexe a sebereflexe a to zejména v kontextu praxe zaměřené na PVČ/zážitkovou pedagogiku a leadership.

Po ukončení celé praxe budou studující schopni: 

  • Představit a komunikovat svůj projekt s externím konzultantem
  • Zmapovat nabídku spolupráce ve volnočasové-pedagogické praxi v ČR i v zahraničí
  • Pracovat se zpětnou vazbou od konzultanta a zhodnotit silné a slabé stránky
  • Podílet se na realizaci činností v instituci zaměřené na oblasti PVČ , případně realizovat vlastní námět ve spolupráci s organizací praxe
  • Vést týmy lidí, připravovat plán aktivit, podílet se na vytváření projektů a jejich následné realizaci
  • Prezentovat výsledky praktické realizace projektu
  • Řídit diskusi a měnit flexibilně dle situace roli facilitátora diskuse
  • Chápat reflexe jako nástroj efektivní komunikace, rozlišit strukturu reflexe, efektivně směřovat k vytyčenému cíli, formulovat ponaučení, shrnutí/ výstupy
  • Poskytovat a přijímat efektivní zpětnou vazbu, odlišit zpětnou vazbu od reflexe
  • Využívat představených nástrojů mentoringu dle konkrétní situace, cílové skupiny a tématu