GEOGRAFIE V SOUVISLOSTECH (3. semestr, podzim 2024): DOPLNĚNÍ PORTFOLIA ODBORNÉ VÝUKY GEOGRAFIE NA PdF MU Tabulku vyplň za předměty, kterými jsi v tomto semestru na KGE PdF prošel/prošla. Názvy předmětů Ze0112 Půda a Ze0132 Geografie Ze0130 biota Země obyvatelstva a Geoinformatika a sídel dálkový průzkum Země Využité mapové Zaškrtni jen ty, Zaškrtni jen ty, Zaškrtni jen ty, u dovednosti u kterých seš si u kterých seš si kterých seš si jistý/á, že jsi jistý/á, že jsi jistý/á, že jsi je (Uveď, které mapové je použil/a. je použil/a. použil/a. dovednosti jste aplikovali. Vypiš si ☐ Čtení ☐ Čtení ☐ Čtení k jednotlivým dovednostem, v jakém ☐ Analýza ☐ Analýza ☐ Analýza konkrétním cvičení nebo semináři si je ☐ Interpretace ☐ Interpretace ☐ Interpretace využil/a a krátce okomentuj. ☐ Tvorba mapy ☐ Tvorba mapy ☐ Tvorba mapy Použité informační ☐ Desktop SW ☐ Desktop SW ☐ Desktop SW technologie v rámci předmětu ☐ Online SW ☐ Online SW ☐ Online SW (Konkretizuj použité ☐ Mobilní ☐ Mobilní ☐ Mobilní aplikace technologie v rámci aplikace aplikace předmětů). ☐ Jiné ☐ Jiné ☐ Jiné Zde konkretizuj, s Zde konkretizuj, Zde konkretizuj, čím a jak jsi s čím a jak jsi s čím a jak jsi pracoval/a: pracoval/a: pracoval/a: Zařazení cvičení do ☐ Geografické Geografické Geografické tematického celku informace, zdroje informace, informace, zdroje z RVP ZV dat, kartografie zdroje dat, dat, kartografie a a topografie kartografie a topografie (Zaškrtni tematický topografie celek a doplň OV: OV: příslušné očekávané OV: výstupy – OV, ☐ Přírodní obraz ☐ Přírodní obraz kterých jste se země ☐ Přírodní obraz země v předmětu dotkli. země Pokud jich bylo víc, OV: OV: uveď všechny.) OV: ☐ Regiony světa ☐ Regiony světa ☐ Regiony světa OV: OV: OV: ☐ Společenské a ☐ Společenské a hospodářské ☐ Společenské a hospodářské prostředí hospodářské prostředí prostředí OV: OV: OV: ☐ Životní ☐ Životní prostředí ☐ Životní prostředí prostředí OV: OV: OV: ☐ Česká republika ☐ Česká republika ☐ Česká OV: republika OV: ☐ Terénní OV: ☐ Terénní geografická geografická výuka, výuka, praxe a ☐ Terénní praxe a aplikace aplikace geografická výuka, praxe a OV: OV: aplikace OV: Terénní výuka ☐ Ano ☐ Ano ☐ Ano ☐ Ne ☐ Ne ☐ Ne Konkretizuj Konkretizuj Konkretizuj (délka, místo, (délka, místo, (délka, místo, činnosti): činnosti): činnosti): Co považuji za nejpřínosnější v daném předmětu? Co považuji za nejvyužitelnější na ZŠ z daného předmětu? Shrnutí za všechny předměty V čem vidíš hlavní propojenost předmětů tohoto semestru? (Konkretizuj, v čem nebo ve kterých tématech dochází k propojení.) Vlastní zhodnocení práce v semestru: (Sebereflektivně zhodnoť: Co pro tebe bylo v semestru jednoduché a co se ti nejvíce povedlo? Naopak, co bylo pro tebe náročné a s čemu si musel/a věnovat více času? Co jsi se naučil/a a na čem budeš ještě muset do budoucna zapracovat?) Volitelný prostor pro Vás, na doplnění čehokoli: