Základy managementu a marketingu
Týden 1
Úvod a seznámení s podmínkami ukončení
Obsah předmětu:
Základy management
- Pojem management
- Osobnost manažera
- Prostředí managementu
- Sekvenční manažerské funkce (plánování, organizování, vedení, kontrola)
Základy marketingu
- Pojem marketing
- Marketingové koncepce
- Marketingový mix (4P – výrobek, cena, distribuce, propagace/komunikační mix)
Zkouška
- odpovědník, elektronická zkouška
- témata:1.management a osobnost manažera2.prostředí managementu3.plánování4.organizování5.vedení6.kontrola7.marketing, nákupní chování, segmentace8.marketingový mix a výrobek9.cena a distribuce10.propagace
- dobrovolný odpovědník, možnost 3x odpovídat̶elektronický test
- zkouškový test -> odpovědník3O otázek (3 otázky z každého tématu)
Body
Známka
30 - 28
A
27 - 25
B
24 - 22
C
21 - 19
D
18 - 16
E
15 – 0 (< 50 %)
F
Dobrovolné úkoly:
1.SWOT analýza libovolného
produktu/firmy
2.Propagace libovolného
produktu/firmy