Základy managementu a marketingu

Týden 2 - Management

Prostředí managementu

Dobrovolný úkol č. 1

Vypracujte SWOT analýzu pro libovolný produktu/firmu z oblasti farmacie/kosmetika

SWOT matice:

  1. Uveďte, v čem je produkt/firma dobrá, jaké jsou silné stránky, v čem je lepší v porovnání s konkurencí? (Silné stránky - Strengths)
  2. Které věci se vám na produktu/firmě nezdají být dobré, jaké jsou slabé stránky? (Slabé stránky - Weaknesses)
  3. Vyjmenujte možnosti/příležitosti, které by produkt/firma mohla využít? (Příležitosti - Opportunities)
  4. Vyjmenujte rizika/hrozby, které by produkt/firmu mohly ohrozit? (Hrozby - Threats)


SWOT strategie:
  1. Jak lze využít silné stránky školy a příležitosti na zvýšení kvality/úspěšnosti produktu/firmy?
  2. Jak lze eliminovat slabé stránky a rizika/hrozby produktu/firmy ?

Odevzdávárna pro dobrovolný úkol č. 1: