Základy managementu a marketingu

Týden 6 - Marketing

Propagace

Dobrovolný úkol č. 2

Propagace produktu/firmy z oblasti farmacie/kosmetiky

Vyberte konkrétní vhodné propagačních nástroje pro konkrétní produkt/firmu, příklady propagačních nástrojů:
  • reklama: prezentace produktu prostřednictvím médií (TV, rozhlas, tisk, …)
  • podpora prodeje: soutěže – výhry, slevy, věrnostní karty, vzorky, dárky, …
  • public relations: články, projevy, semináře, charitativní dary, publikace, …
  • osobní prodej = dealerství
  • přímý marketing (direct marketing): dopisy, emaily, katalogy, zákaznické časopisy,
  • sponzorování: podporu určité události/díla za příležitost prezentovat svou značku, název nebo reklamní sdělení
  • výstavy a veletrhy, atd.

Cílem je co nejlépe představit svůj výrobek/službu definovanému cílovému segmentu.
Následující