Výběr z vhodné literatury: Bakalář, Eduard. Nové psychohry: společenské hry pro všestranný rozvoj osobnosti. Praha: Portál, 1998. Bakalář, Eduard. Předposlední psychohry: společenské hry pro všestranný rozvoj osobnosti. Praha: Portál, 2000. Bakalář, Eduard. Psychohry 2: moderní společenské hry s psychologickou tematikou .Praha: Mladá fronta, 1995. Bakalář, Eduard. Psychohry: moderní společenské hry s psychologickou tematikou. Praha : Mladá fronta, 1989. Canfield, Jack. Hry pro výchovu k odpovědnosti a sebedůvěře. Praha: Portál, 1998. Canfield, Jack. Hry pro zlepšení motivace a sebepojetí žáků: příručka pro učitele, vychovatele a rodiče. Praha: Portál, 1997. Hickson, Andy. Dramatické a akční hry ve výchově, sociální práci a klinické praxi. Praha: Portál, 2000. Neuman, Jan. Dobrodružné hry a cvičení v přírodě: od 9 do 99 let. Praha: Portál, 2000. Neuman, Jan. Dobrodružné hry v tělocvičně. Praha: Portál, 2001. Neuman, Jan. Překážkové dráhy, lezecké stěny a výchova prožitkem. Praha: Portál, 1999. Pike, Graham. Cvičení a hry pro globální výchovu. Praha: Portál, 2000. Portmann, Rosemarie. Hry pro posílení psychické odolnosti. Praha: Portál, 2001. Szabová, Magdaléna. Cvičení pro rozvoj psychomotoriky: stimulační hry pro děti od 3 do 10 let. Praha: Portál, 1999. Šimanovský, Zdeněk. Hry s hudbou a techniky muzikoterapie ve výchově, sociální práci a klinické praxi: soubor cvičení a hudebně-terapeutických činností pro děti i dospělé. Praha : Portál, 1998. Vaňková, Ida. Zlatý fond her I: hry a programy připravované pro kurzy Prázdninové školy Lipnice. Praha : Portál, 2002. Zapletal, Miloš. Zlatý fond her. Praha, 1990.