Vzestup a pád na trzích s akciemi technologických firem Obdobou americké burzy Nasdaq byl německý Neuer Markt. V dubnu 1997 otevřela Deutsche Börse tento nový segment pro růstové a technologické akcie. V době největšího boomu new economy vykazoval tento segment přes 350 podniků. Od roku 2001 se však Neuer Markt objevoval v titulcích především kvůli opakovanému zhroucení cen a kvůli manipulacím s hospodářskými výsledky a kurzem jednotlivých společností. Pokusy Deutsche Börse obnovit důvěru investorů zpřísněním podmínek a zavedením povinnosti zveřejňovat čtvrtletní zprávy a vyloučením tzv. penny stocks nepřinesl žádné hmatatelné výsledky. Konec soustavného poklesu kurzů akcii je ještě v nedohlednu. Kvůli výraznému převisu nabídky nad poptávkou po akciích a z toho vyplývajím nízkým cenám, za něž leze akcie prodat, by podle analytiků zatím stačilo i několik málo pozitivních zpáv, aby se obchody na burzách zase rozjely. Je však třeba počítat s tím že akcie na tomto trhu budu kolísat. Úspěšný vstup akcií amerického Googlu na burzu, rostoucí příjmy z elektronického obchodování a z reklamy na internetu však dokazují, že dlouhodobé investice do tohoto sektoru se mohou vyplácet. V USA investice do internetové reklamy již předstihly outdoor reklamu a zařadily se za reklamní výdaje do televize a tisku. 195 slov