Předpoklady ke zápočtu: o závěrečná práce - projekt marketingové studie o rozsah cca. 10 stran A4 o odevzdání -- do pátku před začátkem zápočtového týdne pro ty, kteří budou chtít v zápočtovém týdnu obhajovat, tři dny před vypsaným termínem ve zkouškovém období. o Forma odevzdání -- umístit do Odevzdávárny na www.is.muni.cz Studijní materiály Projekt marketingové studie Pokuste se na cca 10 stran A4 vytvořit projekt marketingové studie vybrané organizace veřejného sektoru (knihovny nebo o.s., nadace, nad. fondy, o.p.s., příspěvkové organizace, úřady městské, obecní, krajské, nemocnice, školy, atd). Najděte ve vybrané organizaci problém a pokuste se navrhnout, jak by tento problém mohla řešit marketingová studie a co všechno by musela či měla obsahovat, kolik lidí by na ní muselo pracovat, jak dlouho a kolik by to vše stálo. Další podněty viz níže. Co musí obsahovat projekt marketingové studie: 1. Uvědomte si, že nezpracováváte marketingovou studii, ale projekt marketingové studie, tedy program, podle kterého se bude marketingová studie zpracovávat. 2. Projekt marketingové studie musí být zpracován přesvědčivě; mělo by z něj být zřejmé, že máte promyšlený celý postup i použité metody a že očekávaný efekt odpovídá jak naléhavosti řešeného problému (užitek), tak nákladům, které budou na studii vynaloženy. 3. Co nesmí v projektu chybět: ˙ Definice problému, k jehož řešení má marketingová studie sloužit, ˙ Různé podklady, které jsou k řešení problému k dispozici -- SWOT analýza ˙ Zdůvodnění, proč se sahá k formě marketingové studie, ˙ Hypotéza o pravděpodobném výsledku marketingové studie a její odůvodnění ˙ Struktura informací, které budou zjišťované a jejich zdůvodnění, jejich zdroje a způsob jejich zpracovávání, ˙ Způsob vyhodnocení výsledků, jejich případné ověření a forma interpretace výsledků ˙ Časový harmonogram ˙ Personální zajištění ˙ Rozpočet nákladů Ve zvláštní složce uvádím 2 příklady projektů marketingové studie a jeden pokus přímo o marketingovou studii. Mě stačí projekt marketingové studie, ale dobrovolnosti se meze nekladou J. Dávám zkrátka prostor Vaší kreativitě.