3y3aHa xóneT 3anHcáTbc.H Ha Kypcbi pýccKoro jBbiKa. B KaÔHHeTe y ceKpeTápuiH IIlKOJia NQ 103 HepeMyiiiKHHCKoro paňoHa MocKBa, yji. BojrrHHa, 11 cDeflopoBa EjieHa HocHCpOBHa flupeicmop lUKOJiu Teji.: 336-65-33 ciiyaceÖHbiß 339-20-43 AOMaiiiHHH 3y3ána - 3, ceicpemápuia - C 3: Pa3peiuHTe? C: fla-na, noxajiynera. 3: 3npáBCTByOTe. Ä h3 Héxnn. Mená 30BýT 3y3áHa MániKOBa. C: OneHb npnirrao. Bbi xoTHTe yqiÍTbca Ha Kýpcax pýccKoro H3biKá? 3: fla. Ä HHTepecyKDCb pýccKHM fl3bIKÓM H JIK)6jIK) pyCCKyK) JíHTepaTýpy. C: Bbi xopoiuó roBopiÍTe no-pýccKH. ľne Bbi páHbuie yqtíjiHCb? 3: Ä yiíHJiacb b rHMHá3HH b Ilpáre. C: A CKÓJibKO y Bac 6újio ypÓKOB pýccKoro H3biKá b Henéjiio? 3: HHorná Tpn, HHorná Hcnápe ypóxa. C: Otjth^ho. Bh 6ýneTe ymÍTbca bo BTOpófi rpýnne. 3náHHe Háineft uikójih Haxó- AHTCíi na ýjinne BÓJiraHa, NO 11. Báiua rpynna 3aHHMáeTCíi b népBOM B KJiácce. 3aHáTHa HaqnHářOTCíi b noHenejibmnt b niecTHánijaTb *racÓB. 3: Cxa^HTe, no^ájiyncTa, CKÓJibKO CTyoéHTOB b rpýnne? C: B Káatnon rpýnne 12 - 15 CTynéHTOB. 3: Ac KaKHM yqéÔHHKOM Mbi 6ýneM paôÓTaTb? C: BaM CKÍ7K.QT npenonaBáTcnb Ha népBOM ypóxe. YnéÔHHKH Bcerná ecTb B ÔHÔJlHOTéKe. 3: Cnacnóo. flo CBnnáHHíi! C: Bceró nóôporo! IIpocTH, r^e Haxó^HTOi... B niKÓjie Ha ýjinue BÓJireraa 3y3ÚHa - 3, lUKÓJlbHUK - III 3: IIpocTH, Tbi He 3Háenib, rne HaxónHTca népBbin B KJiacc? III: Ha TpéTbeM 3Ta>Ké HanpáBO. 8 136 3y3dna - 3, lUKÓnbUbiú cmópow - III 3: CKaxHTe, no^áJiyňcTa, rne HaxÓAHTca y^HTejibCKaa? III: yqHTeJTbCKaa Ha BTOpÓM 3Ta2Ké HajiéBO. A c KeM bh xothtc roBoptíÍTb? 3: C AHpéKTOpOM HJ1H 3áBy*ieM. III: KaÔHHéT nnpéKTOpa Ha népBOM 3Ta2Ké. TaM b KOpnnópe oojibuiáa npcKá, Ha Heft pacnncáHHe ypÓKOB. 3: Cnacn6o. III: Hé 3a *rro. paôÓTa, -bi z KOHTpÓJibHbiÄ, -aa, -oe, -bie ynemÍK, -á m yqeHHHa, -h z cnncbieaTb, -aio, -aeuib, -aK>T y xoeó onHTb TeTpá^b, -n ž MHÓro OIHHÔKa, -H Ž MaTeMáTHKa, -h ž OTMCTKa, -H Z o. no MaTeMáTHKe njioxóii, -žbi, -óe, -ne nojiyHHTb, -qý, -tninib, -naT 3anHcáTbCu Ha Kýpcw KaoiineT, -a m k. ^HpeKTOpa yHHTbC» Ha Kýpcax jíHTepaTypa, -u ž páHbuie ypÓK, -a m Ha ypÓKe ^éjiaTb ypÓKH He^éjia, -h ž HHor^á OTJ1HHHO 3^áHHe, -HH S KJiacc, -a m 3anHMaTCii, -áiocb, -áenibCíi, -áiOTCfl 1. WM 2. bez predmetu 3aH>ÍTH>i, -híí mn. č. 3. HaMHHálOTOI HaMHHaTbCü, -áeTca, -áiOTCfl neos. CTy^cHT, -a m CTy^CHTKa, -h ž prace kontrolní žák žákyně opisovat od koho opět, zase sešit mnoho chyba matematika známka známka z matematiky špatný dostat zapsat se do kurzu pracovna ředitelna chodit do kurzu literatura dříve 1. vyučovací hodina; lekce; 2. úloha, úkol v hodině dělat úkoly týden někdy výborně budova třída 1. zabývat se čím 2. učit se, studovat vyučování vyučování začíná začínat student (vysokoškolský) studentka (vysokoškolská) 8 137