Lucie Chytilová Nicolas Fargues na pláži Rámcový román není objevem 21. století, ale Nicolas Fargues, se svými[P1] knihami, které jsou opravdu virtuálním prostorem[P2] , nastavuje novou laťku. John ve svém plánu, že napíše knihu, příliš nepokročil a možná ani nikdy nepokročí. Belvalovu knihu (novinář a slavná televizní hvězda) napsal nějaký neznámý pisálek. [P3] Avšak i příběh uvnitř příběhu má své hranice: Johnovi[P4] úvahy v průběhu listovaní románem, pod kterým je Belval podepsaný, mají za úkol [P5] učinit Farguesův román těžkopádným. Nicolas Fargues je mistrem ve způsobu vymýšlení rozhovorů a umístění scény v poznámce. [P6] Ale asi dvanáct [P7] stránek, které se věnují těmto úvahám[P8] nám nemohou doopravdy zkazit to potěšení z četby. Neboť, jak nám to Fargues už ukázal ve svých šesti předchozích knihách, romanopisec[P9] umí jednat rychle. Jeho čtenář už ve čtvrtině díla chápe autorův záměr, směje se nad ironickými částmi, střídá[P10] a často si osvojuje[P11] intonaci postav. Jakmile otevřeme knihu, film, který nám autor promítá před očima, si nás ihned získá – neboť jednoho dne Fargues natočí i film, tak velký je jeho smysl pro obraz. Na jednom místě se John účastní sběru odpadků organizovaného radnicí. nevyhovující ________________________________ [P1]vynechat [P2]vynechat, knihy jsou jen virtuální [P3]skoro dobře, jen jím zaplacený, „náhradník“ [P4]vy!! [P5]Nemají, ale ztěžkopádňují [P6], ale v komentářích ne [P7]??? [P8]čárka [P9]jako [P10]?? [P11]To ne, „rozpoznává“