/ I ('Kí .1 co pod uzlem'.' sľ objevuje v reklamŕ: u) nu I "unii) na erotickou stranu Radima Uzla NEI c) na pravé české buchty Literatura ("'miurková, S.: Když pohřeb, tak do země, když svěžest, tak beze mne. Naše řeč 76,1993,4,184-190. 1'aihclough, N.: Language and Power. Longman, London 1989. Iakohson, R.: Lingvistika a poetika. In: Miroslav Červenka (ed.), Roman Jakobson, Poetická funkce, I l + l I, Praha 1995. KRAUS, J.: K stylu soudobé české reklamy. Naše řeč 48,1965, s. 193-198. LEECH, G.: English in Advertising, Longman, London 1966. Mi ikarovský J.: Básnické pojmenování a estetická funkce jazyka. In: Kapitoly z české poetiky 1, Praha 1948. Ninu, W: Handbook of Semiotics. Indiana University Press, Bloomington and Indianapolis 1990.