Základy krizové intervence ZKI · Pohádka O červené Karkulce o Najít co nejvíce krizí a krizových situací, které v průběhu pohádky prožívá a řeší Karkulka (10 min) o Najít krizové situace, které řeší ostatní postavy v pohádce: (20 min) § Maminka Karkulky § Vlk § Babička Karkulky § Myslivec o Najít co nejvíce kladných vlastností, které má vlk z pohádky O červené Karkulce (10 min) ZV ve vztahu k jednotlivým částem pohádky, ve vztahu ke kontextu situací z pohádky a běžného života obecně i běžného života frekventantů. · Krize, krizová situace (10 min) o Dodržení základního postupu při KI: § Zabezpečení ZLP, jméno pracovníka, prostředí… § Kontrakt (info o délce sezení, posouzení klientova aktuálního stavu,…) § Počátek rozhovoru (zjištění údajů o klientovi, souvislostí, které směřovaly ke krizi) § Klientova formulace očekávání a zakázky (dáváme otázky…) § Katastrofický scénář (představa nejhorší varianty) § Minulé zkušenosti s obdobnou situací a strategie řešení § Psychodynamický kontext (podloží klientova problému) § Kontrakt a závěr rozhovoru (co potřebuje klient k tomu, aby svoji zakázku/problém vyřešil)