Skip to top bar
Skip to header
Skip to application menu
Skip to content
Skip to footer
CS
>
Files
>
Study Materials
>
Study materials posted under the course FF:
VIKBA31
>
Learning Materials
>
Texty
>
Ukázky výzkumů a hypotéz - 1. hodina
FF:VIKBA31 Methodology for Information and Library Studies II
Files
Documents
Official notice board
Study Materials
More
Files
Documents
Official notice board
Study Materials
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Ukázky výzkumů a hypotéz - 1. hodina
31738525
/4
Zbiejczuk Suchá, L.
24/2/2012
Folders
Files
Gender_differences_in_information_behavior_concerning_Wikipedia.pdf
Gender_differences_in_information_behavior_concerning_Wikipedia.txt
Gender_differences_in_information_behavior_concerning_Wikipedia.pdf
Zbiejczuk Suchá, L.
24/2/2012
Job_satisfaction_of_information_technology_workers_in_academic_libraries.pdf
Job_satisfaction_of_information_technology_workers_in_academic_libraries.txt
Job_satisfaction_of_information_technology_workers_in_academic_libraries.pdf
Zbiejczuk Suchá, L.
24/2/2012
Web_2.0_use_by_librarians.pdf
Web_2.0_use_by_librarians.txt
Web_2.0_use_by_librarians.pdf
Zbiejczuk Suchá, L.
24/2/2012
Who_goes_to_a_library_for_cancer_information_in_the_e-health_era.pdf
Who_goes_to_a_library_for_cancer_information_in_the_e-health_era.txt
Who_goes_to_a_library_for_cancer_information_in_the_e-health_era.pdf
Zbiejczuk Suchá, L.
24/2/2012
go to course VIKBA31 Methodology for Information and Library Studies II
Co je jinak
přidání souboru
Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka
Přidat
.
Co je jinak
další operace se soubory
Podrobnosti lze zjistit označením příslušného
řádku
.
Co je jinak
pohled pro experty
Pro častou práci je možné zvolit režim
Více možností
.
Co je nové
vyhledávání souborů
Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do
adresního řádku
.
Co je nové
rychlý přístup k souborům
Pomocí funkce
Nedávné
je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit
Hvězdičkou
.
Co se chystá
Připravujeme další vylepšení pro
mobilní zařízení
.
×
×