Závěrečná práce •  Zadání: Komparativní analýza marketingových strategií u československého filmu uvedeného v čs. a na některém ze zahraničních trhů mezi léty 1945-1989 nebo u zahraničního filmu jakékoliv produkce uvedeného na československém trhu a v zemi svého původu mezi léty 1945-1989. •  Výběr filmu: z výběru jsou vyloučené následující snímky, kterým jsme se detailně věnovali na přednášce (Hoří, má panenko, Ikarie XB1, Vynález zkázy, Sexmise Barbarella) – film konzultujte s přednášejícím •  Jasně strukturovaná práce: úvod, tělo, závěr •  Argument, definování cílů a metody: co je předmětem vaší práce (předmět zkoumání), co je cílem vaší práce, co je argumentem a jak se k němu doberete (metoda). •  Zasazení analýzy do dobového kontextu – distribuce, stavu na trhu i sociopolitického a kulturního... •  Práce s dobovými marketingovými materiály (nejen plakát, trailer, ale i inzerce/ články v tisku (jež jsou součástí kampaně), fotosky, lobby cards...) a s alespoň dvěma odbornými texty z povinné literatury, citace odpovídající citační normě •  Rozsah: 9000 znaků •  Termín odevzdání 30. 5., 18.00 na jindriska_blahova@yahoo.com •  Formát: PDF (název=jméno studenta plus ZP)