Benoît Cohen: Dospět Marie-Elisabeth Rouchyová, 14. května 2013 Dvacetiletý Théo[P1] (Jules Sagot) překonává ošklivé časy. Nemá rodiče, je bez peněz a se svou dívkou cestuje [P2] do divadelní školy v cizím městě. Ani desetiletý Léo (Aurélio Cohen) na tom není nejlépe. Navzdory tomu, že má bohatého, extrémně ochranářského otce, se cítí osamoceně a uzavírá se před světem do knih. [P3] Théo začne malému chlapci dělat baby-sittera a rovnýma nohama se tak vrhá do rodinného světa, opředeného tajemstvím a plného zákazů. Přestože Léo vypadá zdravě, je pro něj následkem nehody nemožné účastnit se činností, které jsou pro děti v jeho věku běžné. Léova křehká a nervově slabá matka žije v odloučení v podkrovním pokoji. Otec je zavalený prací a neustále působí dojmem, že je na pokraji zhroucení. Zdá se, že silné přátelství, které mezi baby-sitterem a dítětem brzy vzniká, v jednu chvíli překonává děsivá pravidla, která v domě vládnou. Avšak pouze do chvíle, než začne vztah znepokojovat otce, který Théa posílá zpět na dno prázdnoty. [P4] Benoît Cohen, režisér filmů Naše drahé děti (Nos enfants chéris) nebo Miluješ-li mě, následuj mě (Qui m’aime me suive), opět prozkoumává témata dětství a rozdílů, které [P5] se vyskytují napříč[P6] jeho tvorbou. Citlivě si klade otázky o našich možnostech překonávat své vlastní obavy. Postupně uplatňuje prvky detektivky, dramatu a road-movie, a nastíní velmi pěkný[P7] proces dospívání, jež [P8] je zprostředkován mladými herci. C ________________________________ [P1]Theo, Leo [P2]ne, ona mu odjíždí [P3]to nejde, „utíká se ke/ před světem dává přednost...“ [P4]D [P5]která [P6]v celé jeho tvorbě [P7]pěkně [P8]jenž