Domácí úkol course conbenb compare examine arriving role play diversibumaJor linClinqSPersonal field ebhical wiselycrjbica, perspectives i 0roCpMpn^ KOC*05IKOllr^ wUCOOCg pursue use social/communibu I WWWC1I Ul lWorkresPons,bilibyrn behaviorconclusions^ aLecbs occupabional college-levelknow!^^ effectively P applicabions mcorporabe distinguish thinking general develop support theoretical commonly ability sutyecb culture others human contexts describe yariousmetihods used using 103999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 Elaboration Likelihood Model (Petty, Cacioppo, 1986) ^9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999^ Model nám vysvětluje, za jakých podmínek je pravdepodobné, že člověk bude nebo nebude o argumentech přemýšlet. o / úterý, 26. února 13 avani informal unikace: ROUTĚ - osoba důkladně zvažuje argumenty, II i ' I vi i y y remýsh nad dopadem prezentovaných myšlenek a porovnáva tvrzení se svými vlastními vědomostmi a hodnotami. PERIPHERAL ROUTE - osoba zvažuje obsah zprávy rychle a perozvážně. Zaměřuje se na jednoduché vodítka. lil »- úterý, 26. února 13 2 způsoby zpracovávání informací z persvazivní komunikace: CENTRAL ROUTE "The central route involves message elaboration, defined as the extent to which a person carefully thinks about issue-relevant arguments contained in a persuasive communication" - přesná definice v originále - odborný, akademický jazyk - bez distraktorů úterý, 26. února 13 £1 Bjoun 93 '/uein úterý, 26. února 13 » DO YOU KNOW THAT MOST BEANS YOU CALL BAKED BEANS" AREN'T BAKED? • THEY RE STEAMED OR BOILED! HEINZ BEANS ARE BAKED hum ip* mmm'i > m»W« *«t FOUR KINDS OF • Ma «f Im. IWMW I aMfi^M «4 >w4 HAMM BEANS UNLESS THE LABEL SAYS "BAKED" THEY ARE NT BAKED BEANS l__ I I I l— l_— ^^^^^^ ^»-^ I l— Motivace Schopnost úterý, 26. února 13 Motivace & Schopnost Zainteresovanost & Need for cognition úterý, 26. února 13 59999999999999999999999999999999999999999999999999999999 l__ I I I l— l_— ^^^^^^ ^»-^ I l— Motivace & Schopnost Distraktory & Znalosti úterý, 26. února 13 Motivace & Schopnost Distraktory & Znalosti Zainteresovanost & Need for cognition úterý, 26. února 13 59999999999999999999999999999999999999999999999999999999 Rezistence Konzistence mezi postejem a chováním 0 úterý, 26. února 13 DUSLEDK Stabilita postoje > KRATKOdobé Rezistence Konzistence mezi postejem a chováním 0 úterý, 26. února 13 ^9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999^ DUSLEDK Stabilita postoje KRATKOdobé Rezistence Těžké změnit Lehké změnit Konzistence mezi postejem a chováním 0 úterý, 26. února 13 999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 DUSLEDK Stabilita postoje KRATKOdobé Rezistence Těžké změnit Lehké změnit Vysoká Konzistence mezi postejem a chováním 0 Nízká úterý, 26. února 13 999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 ZE OČEKÁVAT? r Sis. ?W3 amawn mora 13 úterý, 26. února 13 ^9999999999999999999999999999999999999999999999