2. 5. 2013 - doplnění 1.The customer journey 2.AIDA 3.Faktory ovlivňující chování spotřebitelů The customer journey n illustration-what-we-do-home AIDA nÚčinný model stupňového působení propagace, který postupuje krok za krokem čtyřmi etapami: 1.Attention – upoutat pozornost 2.Interest – vzbudit zájem o informace a produkt (bezděčná pozornost přechází v záměrnou) 3.Desire – vytvoření touhy (přání, rozhodnutí) vlastnit produkt 4.Action – výzva k akci (lidé zašlou objednávku nebo si jdou produkt koupit) n Faktory ovlivňující chování spotřebitelů I. nSociální vlivy nIndividuální vlivy nEnvironmentální vlivy nMakroekonomické trendy nPolitické vlivy n n Faktory ovlivňující chování spotřebitelů II. nSociální vlivy: 1.Kulturní vlivy 2.Sociální status 3.Rodinný cyklus 4.Zájmové skupiny nIndividuální vlivy: 1.Osobnost 2.Postoje 3.Motivace 4.Vnímání Faktory ovlivňující chování spotřebitelů III. nMakroekonomické trendy: 1.Vývoj DPH 2.BRIC 3.Nové segmenty a produkty n nPolitické vlivy: 1.Zvyšování daní 2.Bezpečnost 3.Imigrační politika 4.Roste význam CR 5.Pojem „riziko“