V novém Audi A8 se podařilo spojit nejvyšší nároky na jízdní dynamiku spolu s vysokým komfortem obvyklým pro skutečnou luxusní limuzínu. Adaptivní pneumatické pérování je spojením elektronicky ovládaného vzduchového odpružení všech kol a elektronicky řízených plynule měnitelných tlumičů. Díky tomu se podvozek dokáže samočinně přizpůsobit aktuálním jízdním podmínkám. Řidič má navíc k dispozici čtyři manuálně nastavitelné provozní režimy. Charakteristiky podvozku V každém okamžiku jízdy může řidič Audi A8 v menu „Car“ systému MMI volit mezi režimy automatickým, komfortním a dynamickým. K tomu je k dispozici do rychlosti 80 km/h mód se zvýšenou světlou výškou podvozku. Doplňkovými režimy je speciální mód pro odtažení a servisní režim pro zdvihání heverem. Automatický režim § Charakteristika tlumičů je nastavena především komfortně § Do 120 km/h je nastavena normální světlá výška přibližně 120 mm § Jakmile se automobil pohybuje déle než 30 s rychleji než 120/h dojde ke snížení světlé výšky o 25 mm § Při jízdě rychlostí pod 70 km/h po dobu 120 s (nebo při rychlostech pod 35 km/h okamžitě), dochází ke zvýšení vozu na normální úroveň Komfortní režim § Charakteristika tlumičů je nastavena výrazně komfortně a zajišťuje plavnou jízdu § Ve srovnání s automatickým a dynamickým režimem dochází v rychlostech pod 35 km/h k omezení tuhosti tlumičů § Při všech rychlostech je udržována normální světlá výška na úrovni přibližně 120 mm Zvýšený režim * Charakteristika tlumičů odpovídá automatickému režimu * Světlá výška se zvýší na přibližně 145 mm, například pro vjezd do garáže nebo výjezd z polních cest apod. * Tento režim lze zvolit pouze do rychlosti 80 km/h * Při rychlostech nad 100 km/h se režim vypíná a vůz se přepíná do předtím zvoleného módu