Zdenek Tomášek, 382609 1. ročník / Učitelství estetiky pro střední školy Podobně jako kolegyně Bäuchelová a Havlová jsem se rozhodl využít jako návrh příspěvku na konferenci již zpracovaného námětu v rámci Didaktiky EV a nabídnout jej tak k širší debatě. Tuto práci beru jako obdobu seminární práce, návrh tématu na práci magisterskou zatím selektuji. Lekce, kterou jsme zpracovávali (v širším týmu), byla vybrána z podtématu Umění a krása, a její název jsme zvolili jako Propaganda a protest. Můj příspěvek by se tak věnoval představení našeho konceptu dvou devadesátiminutových vyučovacích hodin, který se snaží esencialistickým a aktivistickým přístupem ke kurikulu zajímavě představit propagandu a protest pro první ročník střední školy. Důvod, proč zrovna toto téma prezentovat, je případná diskuze nad přístupem k výkladu a informacím, případně ke zvoleným multimediálním materiálům. V rámci podobného tématu zmíněných kolegyň se můžeme dostat až k širší diskuzi o jiných lekcích tvořených v rámci Didaktiky EV.