FF: DU0105 Písemná postupová zkouška (jaro 2015) Mgr. Kristýna Rendlová, Mgr. Lucie Urbánková Výukové metody: domácí samostatná činnost, konzultace Podmínky ukončení: (I) během výukového období ve stanovených termínech (1) odevzdání úvodu a rešerše literatury (elektronická verze), (2) odevzdání vybrané kapitoly či části textu práce (elektronická verze) a (3) 2 povinné konzultace nad odevzdanými texty; (II) ve zkouškovém období k termínům vypsaným v ISu odevzdání písemné postupové práce (v tištěné i elektronické verzi). PRŮBĚH SEMESTRU (červeně označená data jsou závazná a povinná) Konzultace pouze osobně v uvedených termínech (většinou ve čtvrtek) v pracovně Ivana Folettiho, M.A., Ph.D., a vždy v následujícím časovém rozmezí (dle příslušného konzultanta): Mgr. Kristýna Rendlová, 14:00 – 17:00 (v podzimním semestru skupina Alžběty Filipové, M.A.) Mgr. Lucie Urbánková, 17:00 – 20:00 (v podzimním semestru skupina Mgr. Hany Zezulové) (nutno přihlásit se skrze webové stránky SDU na každou konzultaci do 20:00 předcházejícího dne, viz http://www.phil.muni.cz/dejum/content/kurzy/referaty.php) Úvodní konzultace – dobrovolná (nutné přihlašování skrze webové stránky SDU do 20:00 dne předcházejícího konzultaci) 5. 3. 2015 12. 3. 2015 1. odevzdání: Úvod práce a rešerše literatury (cca 2 NS, v elektronické verzi) 15. 3. 2015 do 23.59 do odevzdávárny předmětu v ISu (ve studijních materiálech předmětu, odevzdat do patřičné složky) 1. konzultace (nutno přihlásit se skrze webové stránky SDU do 20:00 dne předcházejícího konzultaci) Mgr. Kristýna Rendlová Mgr. Lucie Urbánková Čtvrtek 19. 3. 2015 Pátek 20. 3. 2015 (9.00 – 12.00) Čtvrtek 26. 3. 2015 Čtvrtek 26. 3. 2015 („opravný“ termín pro odevzdání úvodu a rešerše literatury do 31. 3. 2015 do odevzdávárny předmětu v ISu – odevzdávají pouze ti, kterým je to explicitně řečeno během konzultace) 2. odevzdání: Část textu či kapitola (rozsah min. 3 NS, v elektronické verzi) 12. 4. 2015 do 23.59 do odevzdávárny předmětu v ISu (ve studijních materiálech předmětu, odevzdat do patřičné složky) 2. konzultace (nutno přihlásit se skrze webové stránky SDU do 20:00 dne předcházejícího konzultaci) čtvrtek 16. 4. 2015 nebo 23. 4. 2015 („opravný“ termín pro odevzdání části textu do 30. 4. 2015 do odevzdávárny předmětu v ISu – odevzdávají pouze ti, kterým je to explicitně řečeno během konzultace) Další dobrovolné konzultace (nutno přihlásit se skrze webové stránky SDU do 20:00 dne předcházejícího konzultaci): 30. 4. 2015 7. 5. 2015 Finální podoba písemné postupové práce (rozsah 20 tis. znaků včetně mezer) Řádný termín: 29. 5. 2015 v 11:00 (nutné přihlásit se k termínu skrze IS – Přihlašování na zkoušky) (odevzdat v elektronické podobě do patřičné složky odevzdávárny předmětu v ISu do 11.00 a zároveň v tištěné podobě sekretářce Bc. Schelleové do 11.00 osobně nebo vhozením do schránky u sekretariátu) Opravný termín: 26. 6. 2015 (nutné přihlásit se k termínu skrze IS – Přihlašování se na zkoušky) Kritéria hodnocení písemné postupové práce: 1. Obsahový záměr, naplnění zadání a zvládnutí práce s literaturou 2. Požadavky na jazykovou správnost (pravopisné a jiné jazykové chyby) 3. Požadavky na formální úpravu, požadovaný rozsah, dodržování citačních norem, odkazy a bibliografii