Návrhový list uspořádání semináře, konference (dle zvyklostí v TMB) 1/ Stanovit hlavní cíle Název akce: Co je základním záměrem akce: 2/ Komu je akce určena Odborným pracovníkům muzeí, galerií a památkových ústavů, historikům, historikům umění, etnologům, kurátorům sbírek, dokumentaristům, správcům depozitářů, konzervátorům a restaurátorům, odborným skupinám a zájmovým skupinám atd. 3/ Schéma jednotlivých přednášek Předběžně stanovit základní tematický okruh; vypsat další náměty na možné typy okruhů přednášek. 4/ Přednášející nebo lektoři Soupis nebo databáze možných, oslovených nebo již konzultovaných přednášejících. Kontakty, pracoviště, profesní medailonky, obor působnosti. 5/ Termín konání akce Předběžné termíny: navazují na výstavu? Místo konání akce: 6/ Pořadatelé Kdo pořádá a kdo garantuje (AMG, kraj, univerzita apod.) a kdo spolupracuje; kontakty, pracoviště. 7/ Organizační zajištění - kdo organizuje rozesílání a přijímání přihlášek účastníků a přednášejících - kdo organizuje prezentaci účastníků v den konání - kdo organizuje bufet - kdo vyrobí a instaluje směrové popisky pro pěší účastníky - kdo organizuje informace na webových stránkách tj. předběžná a průběžná aktualizace, zpravodajství, fotodokumentace akce apod. 8/ Ekonomie akce - stanovit výši konferenčního poplatku - stanovit variabilní symbol akce - zajistit okamžitou platbu přednášejícím - přijímat platby hotově od účastníků a vydávat daňové doklady v den konání akce 9/ Výstupy z přednášek nebo semináře Jak bude zajištěno závěrečné resumé informací a kontaktů tj. sborník, pracovní listy, elektronická verze atd. 10/ Kontakty Kontakty na hlavní a spolupořadatele akce.