BAKALÁŘSKÝ SEMINÁŘ II METODOLOGICKÝ KULTURA – SPOLEČNOST A PEDAGOGIKA MÉDIÍ •INSTITUCE /RODINA, ŠKOLA, PRÁCE, SPORT, MÉDIA/ •UTVÁŘEJÍ LIDSKOU SUBJEKTIVITU A JEDNÁNÍ • •STUDIUM PROCESŮ, JEJICHŽ PROSTŘEDNICTVÍM JSOU RŮZNÉ TYPY CHOVÁNÍ OSVOJOVÁNY V RÁMCI PEDAGOGICKÝCH VZTAHŮ •PEDAGOGIKA JAKO TEORIE ZPŮSOBU, JÍMŽ JE VÝCHOVOU ČI VÝUKOU OVLIVŇOVÁN SUBJEKT • •KOMPLEX VZTAHŮ A VYJEDNÁVÁNÍ MEZI ZADAVATELEM PEDAGOGICKÉHO SDĚLENÍ • JEHO ZHOTOVITELEM • MOTIVACEMI A HIST. KONTEXTEM P. SDĚLENÍ • PODSTATOU A FORMOU P. SDĚLENÍ • KONTEXTEM PŘEDÁNÍ P. SDĚLENÍ • A PŘÍJEMCEM • ZADAVATEL •INSTITUCIONÁLNÍ POVAHA •/VLÁDNÍ ORGANIZACE, NEZISKOVÁ ORGANIZACE, FIRMA, SOUKROMÁ OSOBA/ •PORTFOLIO •POLITIKA / STRATEGIE KOMUNIKACE •MOTIVACE •CELEK PROPAGAČNÍ ČINNOSTI ZHOTOVITEL •POVAHA •PORTFOLIO •POLITIKA •MOTIVACE MOTIVACE A HISTORICKÝ KONTEXT •POLITICKÉ •EKONOMICKÉ •KULTURNÍ •SPOLEČENSKÉ •OKOLNOSTI PODSTATA A FORMA •SERIÁLNÍ ANALÝZA -STUDIUM VÝKLADOVÝCH POSTUPŮ -NARACE A STYLU •ZEJMÉNA PAK -VZTAHŮ OBRAZU A ZVUKU -KOMENTÁŘE A JAZYKA -ROLE HERCŮ / SOCIÁLNÍCH HERCŮ - KONTEXT PŘEDÁNÍ SDĚLENÍ •KOMERČNÍ X NEKOMERČNÍ DISTRIBUCE •ALTERNATIVNÍ SFÉRY / MIMO KINO • •DISCIPLINAČNÍ SFÉRY •ŠKOLA, NEMOCNICE, VĚZENÍ, ZAMĚSTNÁNÍ •KRITICKO – DISKUSNÍ SFÉRY •SPOLKY, INICIATIVY, •RELAXAČNÍ SFÉRY •LÁZNĚ, DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY •OBCHODNÍ SFÉRY •PRŮMYSLOVÁ VÝSTAVA, OBCHODNÍ CENTRUM •UMĚLECKÉ SFÉRY •MUZEUM, GALERIE •REPREZENTATIVNÍ SFÉRY •KULTURNÍ CENTRUM, AMBASÁDA •PRIVÁTNÍ SFÉRA PŘÍJEMCE •RECEPČNÍ STUDIA + SOCIOPRAGMATIKA •Eat for Health/ 1954