1 Věda, technika, příroda, cestování a zajímavosti����������������� 4 100+1 zahraniční zajímavost Příroda Historie��������������������������������������������������� 7 Živá historie Tajemství české minulosti Časostroj 100+1 Historie Kauzy Historická červená knihovna Military�������������������������������������������������� 12 Válka REVUE I. světová II. světová Vojska Zbraně Bitvy Historické války Počítače�����������������������������������������������16 Extra PC HARDWARE speciál Vesmír���������������������������������������������������16 Tajemství vesmíru Digitální edice����������������������������������18 100+1, Extra Internetová média��������������������������19 Stoplusjednicka.cz, Cnews.cz, ExtraHardware.cz Největší české vydavatelství populárně-naučných časopisů Radost z poznání 20 15 Mediainfo Extra Publishing, s. r. o. www.epublishing.cz 2 Radost z poznání Extra Publishing je silné magazínové vydavatelství, založené v září 2006, největší v ČR v segmentu populárněnaučných časopisů podle počtu vydávaných titulů. Naše produkce s tematikou popularizace vědy, historie a vojenské historie přináší čtenářům „Radost z poznání“. Mezi českými vydavateli časopisů se podle počtu oslovovaných čtenářů řadíme do TOP 10. Naše čtenáře jinde nezastihnete Obecnou populaci půjdete hledat do TV nebo, nově, na největší portály. Magazíny, a zvláště magazíny Extra Publishing, nabízejí oslovení těch, co nejsou jinde k zastižení: Mají vysoké příjmy, kvalitní vzdělání, pracují na manažerských postech nebo řídí vlastní firmy. Zatímco ženy najdete mezi čtenářkami ženských a společenských časopisů, muži většinou nemají svůj „mužský časopis“. Mají ale různorodé zájmy a najdete je výrazně afinitně mezi čtenáři populárněnaučných, historických a military magazínů z produkce Extra Publishing. MÉDIA EXTRA PUBLISHING V ROCE 2014 33 RADOST Z POZNÁNÍ Podle podílu na čtenářském trhu časopisů v nejvyšších demografických skupinách A+B je naše pozice ještě lepší a vydavatelství Extra Publishing patří 8. místo mezi českými vydavateli: 100+1 oslovuje lépe než např. časopis Týden ty nejbonitnější cílové skupiny: RF hobby 8,1 % Empresa Media 4,1 % Economia (skup.) 3,1 % Business Media CZ 2,7 % Ostatní 13,7 % Burda (skup.)  15,7 % Bauer Media (skup.) 14 % Ringier ČR 13,2 % Sanoma Media Praha 8,2 % Mladá fronta 7,9 % Astrosat 4,9 % Extra Publishing 4,4% Skupina populace (Počet mezi čtenáři titulu) 100+1 Týden top management 16 000 9 000 příjem domácnosti 30 001 Kč+ 98 000 75 000 vedoucí zaměstnanec 29 000 23 000 podnikatel se zaměstnanci 10 000 18 000 třída A (ABC ČR) 53 000 49 000 třída A (ABC Esomar) 30 000 28 000 Nejoceňovanější mediální portfolio Dělá nám radost tvořit kvalitní média, která nejen baví, ale také vzdělávají, což oceňují čtenáři i uznávané instituce. Za poslední rok získaly tituly Extra Publishing devět ocenění a umístění, což nikdo jiný nezískal: ● Projekt Mobilisace 1938: 1. místo Internet, v soutěži SCIAP 2013 Akademie věd ČR ● Tajemství vesmíru: 3. místo Periodikum, v soutěži SCIAP 2013 Akademie věd ČR ● 100+1: Médium roku, v soutěži Tweet roku ● 100+1: Časopis roku, v soutěži Časopis roku 2013 Unie vydavatelů ● 100+1: Časopis roku, v soutěži Časopis roku 2012 Unie vydavatelů ● 100+1: Hvězda roku, v soutěži Časopis roku 2012 Unie vydavatelů ● Příroda: 2. místo v kategorii Hvězda roku, v soutěži Časopis roku 2012 Unie vydavatelů ● 100+1: 1. místo Periodikum, v soutěži SCIAP 2012 Akademie věd ČR ● Časostroj: 2. místo Periodikum, v soutěži SCIAP 2012 Akademie věd ČR ● 100+1: 1. místo Internet, v soutěži SCIAP 2012 Akademie věd ČR Značka 100+1 patří mezi národní poklady s odkazy v řadě filmů, v hudbě i v televizních seriálech, a dnes s fenomenální základnou fanoušků na internetu. Její současný úspěch dokládá, že jde o značku nejen tradiční, ale také moderní a mimořádně pozitivně vnímanou. Inzerce ve 100+1 tak díky pákovému efektu přinese násobné posílení vašeho brandu i prodejů. 4 Formát 2/1 strany Cena rozkládací 1. obálka 255 000 Kč strany 2 + 3 205 000 Kč jinde ve výtisku 185 000 Kč Periodicita: čtrnáctideník Vychází od: leden 1964 Tištěný náklad: 60 000 ks Oficiální čtenost:  252 000 čtenářů  (Mediaprojekt 2. + 3. Q 2014) Prodaný náklad: 38 000 ks Cena: 35,90 Kč (speciál 79,90 Kč) Stran: 68–84 (speciál 100) Šéfredaktor: David Bimka 100+1 zahraniční zajímavost LEGENDA OD ROKU 1964 Legendární čtrnáctideník plný zajímavostí z celého světa i v roce 2014 obhájil prvenství ve svém segmentu. Stolusjednička se řadí k nejúspěšnějším mediálním značkám na trhu. Patří ke stálícím s rostoucím prodaným nákladem i čteností. Zvolením značky 100+1 jako mediálního nosiče při inzertních kampaní neuděláte chybu. Mimo hodnotné cílové skupiny zadáte svoji kampaň v titulu, který je sám o sobě hodnotnou značkou a je důvěryhodný. Při plánování crossmediálních kampaní můžete využít webu stoplusjednicka.cz, který není jen mutací tištěné verze, ale nabízí plnohodnotné čtení pro lidi, kteří si chtějí při čtení webového magazínu odpočinout od politických a ekonomických zpráv. (Více o internetových magazínech najdete na straně 20) V roce 2013 stoplusjednička obhájila ocenění Časopis roku od Unie vydavatelství. Stále patří mezi špičky na sociálních sítích: Na Facebooku stoplusjedničku sleduje přes 94 000 čtenářů, na Twitteru 11 076 čtenářů a na Google+ přes 31 898 našich čtenářů.  Cílovou skupinu tvoří lidé se zájmem o všeobecný přehled v produktivním věku. Většina čtenářů je středoškolsky nebo vysokoškolsky vzdělána, mají kvalitní finanční zázemí a neváhají své finanční prostředky investovat do produktových novinek, cestování, lepšího bydlení nebo jakékoliv možnosti, která jim přinese lepší životní styl a úsporu času. Unie vydavatelů Časopis roku 2013 + 2012 + Hvězda roku 2012 • Tweet roku 2013 Médium roku • Akademie věd ČR SCIAP 2012 1. místo Periodikum + 1. místo Internet Formát Cena 2. obálka 175 000 Kč 3. obálka 150 000 Kč 4. obálka 210 000 Kč 2/1 185 000 Kč 1/1 145 000 Kč 3/4 89 000 Kč junior page 115 000 Kč 1/2 80 000 Kč 1/3 65 000 Kč 1/4 55 000 Kč % zaznamenali reklamu Spojili se značkou Přečetli něco z báze, zaznamenali reklamu Přečetli většinu z báze – zaznamenali reklamu Referenční aktivity (navštívili www stránky, hledali více informací, reklamu si schovali) Mají na značku příznivý názor Navštívili www stránky značky Hledali o produktu službě více informací 100+1 65 84 92 52 39 16 20 22 Standard  časopisů v ČR 59 84 85 47 32 14 17 17 GFK StarchMetrix poskytuje informace o tom, v jaké míře si čtenáři jednotlivých reklam a článků v měřených publikacích všímají a do jaké míry je čtou. Souhrn průměrných hodnot za klíčové ukazatele efektu reklamy časopisu 100+1: Několikrát ročně stoplusjednička servíruje 100 stran poutavého čtení ve svých speciálech, zaměřených vždy na jedno zajímavé téma: 5 obálky na šířku na výšku zrcadlo --- --- spad 195 × 285 195 × 285 2/1 na šířku na výšku zrcadlo --- --- spad 390 × 285 390 × 285 1/1 na šířku na výšku zrcadlo --- --- spad 195 × 285 195 × 285 junior page na šířku na výšku zrcadlo 83 × 125 --- spad --- --- Umístění: uprostřed strany 1/2 na šířku na výšku zrcadlo 171 × 128 85 × 254 spad 195 × 142 97 × 285 1/3 na šířku na výšku zrcadlo 171 × 81 53 × 254 spad 195 × 95 65 × 285 1/4 na šířku na výšku zrcadlo 171 × 57 --- spad 195 × 71 50 × 285 1/4 na šířku na výšku zrcadlo 83 × 125 --- spad --- --- junior page na šířku na výšku zrcadlo 127 × 183 127 × 183 spad 138 × 197 138 × 197 Umístění: vpravo dole strany 100+1 Vychází Uzávěrka 01/2015 10. 12. 2014 1. 12. 2014 02/2015 7. 1. 2015 15. 12. 2014 03/2015 28. 1. 2015 19. 1. 2015 04/2015 11. 2. 2015 2. 2. 2015 05/2015 4. 3. 2015 23. 2. 2015 06/2015 18. 3. 2015 9. 3. 2015 07/2015 1. 4. 2015 23. 3. 2015 08/2015 15. 4. 2015 6. 4. 2015 09/2015 6. 5. 2015 27. 4. 2015 10/2015 20. 5. 2015 13. 5. 2015 11/2015 3. 6. 2015 25. 5. 2015 12/2015 24. 6. 2015 15. 6. 2015 13/2015 22. 7. 2015 13. 7. 2015 14/2015 19. 8. 2015 10. 8. 2015 15/2015 9. 9. 2015 31. 8. 2015 16/2015 23. 9. 2015 14. 9. 2015 17/2015 7. 10. 2015 28. 9. 2015 18/2015 21. 10. 2015 12. 10. 2015 19/2015 4. 11. 2015 26. 10. 2015 20/2015 18. 11. 2015 9. 11. 2015 01/2016 9. 12. 2015 30. 12. 2015 02/2016 6. 1. 2016 14. 12. 2015 Rozměry 100+1 100+1 speciál Vychází Uzávěrka zima 2015 19. 12. 2014 12. 12. 2014 Retro 2015 16. 1. 2015 9. 1. 2015 jaro 2015 27. 3. 2015 20. 3. 2015 léto 2015 26. 6. 2015 19. 6. 2015 podzim 2015 25. 9. 2015 18. 9. 2015 zima 2016 18. 12. 2015 11. 12. 2015 U formátů na spad nechte prosím po stranách přesahy +5 mm. Časopis s prodaným nákladem od 25 000 do 50 000 ks TIP – buďte s námi v kontaktu na: facebook.com/stoplusjednicka  twitter.com/stoplusjednicka  plus.google.com/+stoplusjednicka 6 Periodicita: dvouměsíčník Vychází od: červen 2008 Tištěný náklad: 13 000 ks Oficiální čtenost:  40 000 čtenářů  (Media Projekt  2.+3. Q 2013)  Prodaný náklad: 9 000 ks Cena: 79,90 Kč (s DVD 89,90 Kč) Stran: 84–100 (speciál 164) Šéfredaktor: Marek Telička Příroda je divoká, nespoutaná, živá, ale i křehká a ohrožená. Magazín Příroda je navíc krásný, zábavný i poučný. Na kvalitním papíře a ve velkém formátu zasvěcuje opravdové zájemce do poznání skutečné divoké přírody a jejích tajů. Nebarví nic na růžovo, ukazuje skutečnost, jaká doopravdy je. Vždyť příroda je úžasná bez jakýchkoliv příkras! Unikátní, nádherné snímky a zasvěcené inteligentní texty čtenáře přenesou rovnou do srdce divočiny. Titul Příroda je svojí cílovou skupinou blízký magazínu 100+1 Zahraniční zajímavost. Může být výhodným doplňkem pro zadavatele inzerce magazínu 100+1 a cíleného oslovení skupiny se zájmem o cestování a fotografie. Čtenářskou skupinu tvoří z 63 % muži a z 37 % ženy. Jsou to převážně lidé, kteří již mají svůj vyhraněný životní styl a finanční zázemí. Snaží se věnovat svým koníčkům jako je cestování, outdoorové aktivity a adrenalinové sporty. K jejich přirozenosti patří otevřenost k novým poznáním a novým možnostem, které jim jakkoliv mohou obohatit aktivní životní styl. Příroda Vychází Uzávěrka leden–únor 15 19. 12. 2014 12. 12. 2014 březen–duben 15 20. 2. 2015 13. 2. 2015 květen–červen 15 17. 4. 2015 10. 4. 2015 červenec–srpen 15 19. 6. 2015 12. 6. 2015 září–říjen 15 21. 8. 2015 14. 8. 2015 listopad–prosinec 15 23. 10. 2015 16. 10. 2015 leden–únor 16 18. 12. 2015 11. 12. 2015 březen–duben 16 20. 2. 2016 13. 2. 2016 Příroda speciál Vychází Uzávěrka speciál 2014 4. 12. 2015 13. 11. 2015 PRVNÍ ČASOPIS, KTERÝ VÁS ZAVEDE DO DIVOČINY! Příroda obálky na šířku na výšku zrcadlo --- --- spad 230 × 297 230 × 297 2/1 na šířku na výšku zrcadlo --- --- spad 460 × 297 460 × 297 1/1 na šířku na výšku zrcadlo 204 × 260 204 × 260 spad 230 × 297 230 × 297 3/4 na šířku na výšku zrcadlo 204 × 207 --- spad 230 × 219 --- 2/3 na šířku na výšku zrcadlo 204 × 173 152 × 260 spad 230 × 194 160 × 297 junior page na šířku na výšku zrcadlo 100 × 150 100 × 150 spad --- --- Umístění: uprostřed strany 2. místo Hvězda roku 2012, Časopis roku 2012 Unie vydavatelů Formát Cena 2. obálka 175 000 Kč 3. obálka 150 000 Kč 4. obálka 210 000 Kč 2/1 185 000 Kč 1/1 135 000 Kč junior page 115 000 Kč 1/2 80 000 Kč 1/3 65 000 Kč 1/4 55 000 Kč Formát 2/1 strany rozkládací 1. obálka 255 000 Kč strany 2 + 3 205 000 Kč jinde ve výtisku 185 000 Kč 7 Periodicita: měsíčník Vychází od: červen 2008 Tištěný náklad: 25 600 ks Oficiální čtenost:  90 000 čtenářů  (Mediaprojekt 2. +3. Q 2014) Prodaný náklad: 18 300 ks Cena: 59,90 Kč Stran: 84 + příloha Šéfredaktorka:  Andrea Poláčková Cílem Živé historie je zprostředkovat setkání s českou i světovou historii populární formou, ale s respektem k historickým faktům, a prezentovat nové informace o historických událostech, osobách i objevech. Přinášíme materiály z oblasti bitev, válek i politiky, přibližujeme denní život lidí v té které době, prozkoumáváme záhady i mýty, dějiny vědy a vynálezů, objevné a výzkumné expedice i zajímavosti ze života známých osobnosti. Přestože Živá historie není vyhrazena primárně odborníkům, ale jde o popularizační magazín, snažíme se vyvarovat bulvárnímu tonu. Rádi bychom, aby časopis posloužil i k (sebe)vzděláni jako názorná a zábavná pomůcka. Do Živé historie neváhají přispívat ti nejvíce renomovaní odborníci a vážené instituce, partnerem časopisu je Národní památkový ústav. Každé číslo je doprovázeno dárkem – co nejvěrnější napodobeninou vzácného historického artefaktu, jako jsou staré listiny, mapy, rukopisy, kroniky, ale např. i dobové noviny a časopisy. Také tato příloha je vhodným místem pro reklamní partnerství. Živá historie Vychází Uzávěrka leden-únor 15 12. 12. 2014 5. 12. 2014 březen 15 13. 2. 2015 6. 2. 2015 duben 15 20. 3. 2015 13. 3. 2015 květen 15 17. 4. 2015 10. 4. 2015 červen 15 22. 5. 2015 15. 5. 2015 červenec-srpen 2015 19. 6. 2015 12. 6. 2015 září 15 21. 8. 2015 14. 8. 2015 říjen 15 18. 9. 2015 11. 9. 2015 listopad 15 16. 10. 2015 9. 10. 2015 prosinec 15 13. 11. 2015 6. 11. 2015 leden-únor 16 11. 12. 2015 4. 12. 2015 březen 16 13. 2. 2016 6. 2. 2016 Živá historie HISTORICKÝ MAGAZÍN S DÁRKEMRozměry Přírody a Živé historie U formátů na spad nechte prosím po stranách přesahy +5 mm. 1/2 na šířku na výšku zrcadlo 204 × 128 100 × 260 spad 230 × 146 113 × 297 1/3 na šířku na výšku zrcadlo 204 × 82 60 × 260 spad 230 × 97 73 × 297 1/4 na šířku na výšku zrcadlo 204 × 57 47 × 260 spad 230 × 73 60 × 297 1/4 na šířku na výšku zrcadlo 100 ×128 --- spad --- --- 1/8 na šířku na výšku zrcadlo 204 × 23 --- spad 230 × 36 --- junior page na šířku na výšku zrcadlo 152 × 200 152 × 200 spad 165 × 216 165 × 216 Umístění: vpravo dole strany Čtenářská obec magazínu je tvořena lidmi se SŠ a VŠ vzděláním z různých oborů se zájmem o historii a všeobecný přehled. Jsou to stejní lidé, kteří sledují i ekonomické a společenské týdeníky! Jejich zájmem je mít především kvalitní informace. Formát Cena 2. obálka 125 000 Kč 3. obálka 100 000 Kč 4. obálka 149 000 Kč 2/1 119 000 Kč 1/1 89 000 Kč junior page 79 000 Kč 1/2 59 000 Kč 1/3 49 000 Kč 1/4 39 000 Kč Formát 2/1 strany rozkládací 1. obálka 185 000 Kč strany 2 + 3 164 000 Kč jinde ve výtisku 120 000 Kč Speciály ŽH Vychází Uzávěrka léto 2015 3. 7. 2015 26. 6. 2015 zima 2016 27. 11. 2015 13. 11. 2015 8 RozměryTajemstvíčeskéminulostia Časostroje obálky na šířku na výšku zrcadlo --- --- spad 195 × 285 195 × 285 2/1 na šířku na výšku zrcadlo --- --- spad 390 × 285 390 × 285 1/1 na šířku na výšku zrcadlo --- --- spad 195 × 285 195 × 285 junior page na šířku na výšku zrcadlo 83 × 125 --- spad --- --- Umístění: uprostřed strany 1/2 na šířku na výšku zrcadlo 171 × 128 85 × 254 spad 195 × 142 97 × 285 1/3 na šířku na výšku zrcadlo 171 × 81 53 × 254 spad 195 × 95 65 × 285 1/4 na šířku na výšku zrcadlo 171 × 57 --- spad 195 × 71 50 × 285 1/4 na šířku na výšku zrcadlo 83 × 125 --- spad --- --- junior page na šířku na výšku zrcadlo 127 × 183 127 × 183 spad 138 × 197 138 × 197 Umístění: vpravo dole strany U formátů na spad nechte prosím po stranách přesahy +5 mm. Přeneste se mezi výjimečné: Tajemství české minulosti je exkluzivní magazín s lesklou obálkou a pevnou vazbou věnovaný výhradně českým dějinám! Čtenáři se setkají s velkými panovníky a hlavami šlechtických rodů, stejně jako s nechvalně proslulými zrádci a kontroverzními osobnostmi. Seznámí se s přelomovými událostmi, které měnily chod dějin, stejně jako s každodenním životem našich předků. Tajemství české minulosti je časopis pro všechny milovníky české historie. V elegantní grafické úpravě přináší zasvěcené články a rozhovory s předními historiky, unikátní obrazové materiály, historické mapy a mnoho dalšího. Čtenáři Tajemství české minulosti patří do nejvyšších sociode- mografických kategorií A a B. Jde o vzdělané profesionály a manažery, hlavy rodin s nejvyššími příjmy. Periodicita: měsíčník Vychází od: únor 2010 Tištěný náklad: 18 000 Oficiální čtenost:  51 000 čtenářů  (Media Projekt 2.+3. Q 2013) Prodaný náklad: 9 200 ks Cena: 69,90 Kč Stran: 84 Šéfredaktor: Marek Vlha Tajemství české minulosti Vychází Uzávěrka leden–únor 15 12. 12. 2014 28. 11. 2014 březen 15 13. 2. 2015 6. 2. 2015 duben 15 20. 3. 2015 13. 3. 2015 květen 15 17. 4. 2015 10. 4. 2015 červen 15 15. 5. 2015 8. 5. 2015 červenec–srpen 2015 19. 6. 2015 12. 6. 2015 září 15 21. 8. 2015 14. 8. 2015 říjen 15 18. 9. 2015 11. 9. 2015 listopad 15 16. 10. 2015 9. 10. 2015 prosinec 15 13. 11. 2015 6. 11. 2015 leden–únor 16 11. 12. 2015 4. 12. 2015 březen 16 13. 2. 2016 6. 2. 2016 Tajemství české minulosti Formát Cena 2. obálka 125 000 Kč 3. obálka 100 000 Kč 4. obálka 149 000 Kč 2/1 119 000 Kč 1/1 89 000 Kč junior page 79 000 Kč 1/2 59 000 Kč 1/3 49 000 Kč 1/4 39 000 Kč Formát 2/1 strany rozkládací 1. obálka 185 000 Kč strany 2 + 3 164 000 Kč jinde ve výtisku 119 000 Kč JEDINÝ MAGAZÍN 100% JEN O NAŠÍ HISTORII 9 Pěkně ilustrovaný zábavný časopis Časostroj zve do historie mladé čtenáře a jejich rodiče. Srozumitelně a jednoduše přináší informace z různých časových období. Obsahuje čtivé texty, kvalitní a vtipné ilustrace od předních českých ilustrátorů a přílohy v podobě vystřihovánek, plakátů a společenských her. Je pomocníkem ve škole a mění nudný dějepis na skutečnou zábavu! Je oceňován jak čtenáři, tak jejich rodiči a pedagogy. Stovky předplatitelů získal přímo mezi základními školami. Časostroj byl také oceněn 2. místem v kategorii Periodikum v soutěžní přehlídce popularizace vědy SCIAP 2012 pořádané Akademií věd ČR. Časostroj je první a jediný český magazín o historii, určený výhradně mladým čtenářům, ve věku od cca 7 do 15 let. Mnoho rodičů ale čte časopis již dokonce se svými předškoláky. ZÁBAVNÁ CESTA DO HISTORIE PRO MLADÉ ČTENÁŘE Periodicita: měsíčník Vychází od: listopad 2011 Tištěný náklad: 15 000 ks Prodaný náklad: 7 500 ks Cena: 69,90 Kč (speciál 79,90 Kč) Stran: 68 + příloha Šéfredaktorka:  Tereza Sýkorová ČasostrojČasostroj Vychází Uzávěrka leden-únor 15 19. 12. 2014 12. 12. 2014 březen 15 20. 2. 2015 13. 2. 2015 duben 15 27. 3. 2015 20. 3. 2015 květen 15 24. 4. 2015 17. 4. 2015 červen 15 22. 5. 2015 15. 5. 2015 červenec– srpen 2015 26. 6. 2015 19. 6. 2015 září 15 28. 8. 2015 21. 8. 2015 říjen 15 25. 9. 2015 18. 9. 2015 listopad 15 23. 10. 2015 16. 10. 2015 prosinec 15 20. 11. 2015 13. 11. 2015 leden-únor 16 18. 12. 2015 11. 12. 2015 březen 16 21. 2. 2016 14. 2. 2016 Formát Cena 2. obálka 125 000 Kč 3. obálka 100 000 Kč 4. obálka 149 000 Kč 2/1 119 000 Kč 1/1 89 000 Kč junior page 79 000 Kč 1/2 59 000 Kč 1/3 49 000 Kč 1/4 39 000 Kč Formát 2/1 strany rozkládací 1. obálka 185 000 Kč strany 2 + 3 164 000 Kč jinde ve výtisku 119 000 Kč 2. místo Periodikum SCIAP 2012 Akademie věd ČR 10 Rozměry 100+1 historieHISTORIE UMÍ BÝT NAPÍNAVÁ A ČTIVÁ! obálky na šířku na výšku zrcadlo --- --- spad 205 × 285 205 × 285 2/1 na šířku na výšku zrcadlo --- --- spad 410 × 285 410 × 285 1/1 na šířku na výšku zrcadlo --- --- spad 205 × 285 205 × 285 junior page na šířku na výšku zrcadlo 88 × 125 --- spad --- --- Umístění: uprostřed strany 1/2 na šířku na výšku zrcadlo 181 × 128 90 × 254 spad 205 × 142 102 × 285 1/3 na šířku na výšku zrcadlo 181 × 81 58 × 254 spad 205 × 95 70 × 285 1/4 na šířku na výšku zrcadlo 171 × 60 --- spad 195 × 75 55 × 285 1/4 na šířku na výšku zrcadlo 87 × 125 --- spad --- --- junior page na šířku na výšku zrcadlo 130 × 183 130 × 183 spad 142 × 197 142 × 197 Umístění: vpravo dole strany U formátů na spad nechte prosím po stranách přesahy +5 mm. Periodicita: měsíčník Vychází od: leden 2015 Tištěný náklad: 30 000 ks Předpokládaný prodaný náklad: 20 000 ks Cena: 39,90 Kč Stran: 68 Šéfredaktorka:  Vendula Hrnčířová 100+1 historie 100+1 historie je nový měsíčník, který vznikl na základě po čtyři roky vycházejícího časopisu Otazníky historie. Vydavatelství se rozhodlo dál rozvíjet značku 100+1 a tímto spojením dochází k nabídce zajímavého titulu pro širokou veřejnost. Historický obsah titulu je podán srozumitelně a čtivě. Čtenáři 100+1 historie jsou vzdělaní lidé, kteří se ve svém volném čase zajímají o historii a mají zájem se dozvědět co nejvíce informací ze zábavného měsíčníku, který jim předkládá fakta poutavou a zajímavou formou. První číslo titulu vyšlo 9. 1. 2015. Uvedení do prodeje doprovázela reklamní kampaň na billboardech a reklamních lavičkách po celé České republice. Formát Cena 2. obálka 125 000 Kč 3. obálka 100 000 Kč 4. obálka 149 000 Kč 2/1 119 000 Kč 1/1 89 000 Kč junior page 79 000 Kč 1/2 59 000 Kč 1/3 49 000 Kč 1/4 39 000 Kč 100+1 historie Vychází Uzávěrka prosinec 14 5. 12. 2014 21. 11. 2014 leden 15 9. 1. 2015 2. 1. 2015 únor 15 6. 2. 2015 30. 1. 2015 březen 15 6. 3. 2015 27. 2. 2015 duben 15 3. 4. 2015 27. 3. 2015 květen 15 30. 4. 2015 24. 4. 2015 červen 15 5. 6. 2015 29. 5. 2015 červenec 15 3. 7. 2015 26. 6. 2015 srpen 15 7. 8. 2015 31. 7. 2015 září 15 4. 9. 2015 28. 8. 2015 říjen 15 2. 10. 2015 25. 9. 2015 listopad 15 6. 11. 2015 30. 10. 2015 prosinec 15 4. 12. 2015 27. 11. 2015 leden 16 9. 1. 2016 19. 12. 2015 100+1 historie SPECIÁL Vychází Uzávěrka zima 2015 14. 11. 2014 31. 10. 2014 jaro 2015 13. 2. 2015 6. 2. 2015 léto 2015 15. 5. 2015 8. 5. 2015 podzim 2015 14. 8. 2015 7. 8. 2015 zima 2016 13. 11. 2015 6. 11. 2015 11 Periodicita: čtvrtletník Vychází od: červen 2011 Tištěný náklad: 14 000 ks Prodaný náklad: 8 400 ks Cena: 59,90 Kč Stran: 52 Šéfredaktor: Jindřich Kačer Kauzy V rozšiřující edici extra HISTORIE vycházejí Kauzy: Čtvrtletně jedna přelomová historická událost v detailním pohledu, v atraktivní časopisecké úpravě. Jsme na stopě všech nevyřešených „Kauz“, které dodnes přitahují pozornost. Ať již šlo např. o atentát na Heydricha, vyvraždění Přemyslovců nebo záhadnou smrt Jana Masaryka. Formát Cena 2. obálka 125 000 Kč 3. obálka 100 000 Kč 4. obálka 149 000 Kč 2/1 119 000 Kč 1/1 89 000 Kč junior page 79 000 Kč 1/2 59 000 Kč 1/3 49 000 Kč 1/4 39 000 Kč Formát 2/1 strany rozkládací 1. obálka 185 000 Kč strany 2 + 3 164 000 Kč jinde ve výtisku 119 000 Kč PŘELOMOVÁ HISTORICKÁ UDÁLOST Kauzy Vychází Uzávěrka č. 19 12. 12. 2014 21. 11. 2014 č. 20 13. 3. 2015 27. 2. 2015 č. 21 12. 6. 2015 29. 5. 2015 č. 22 11. 9. 2015 28. 8. 2015 č. 23 11. 12. 2015 20. 11. 2015 č. 24 13. 3. 2016 28. 2. 2016 PRAVDIVÉ PŘÍBĚHY LÁSKY, VÁŠNĚ A ZRADY Periodicita: čtvrtletník Vychází od: prosinec 2012 Tištěný náklad: 16 000 ks Cena: 49,90 Kč Stran: 52 Šéfredaktor:  Rychard Guryča Historická červená knihovna Hlubokých příběhů, jejichž síla vám vezme dech, se v lidské historii stalo nepřeberné množství. Budeme je pro vás vyhledávat. Budeme je vám v edici Historická červená knihovna vyprávět. Odhalíme tajemství známých i neznámých lidí, jejichž život byl milostným citem tak či onak poznamenán. A navrch přidáme kupu zajímavostí. Cílovou skupinou časopisu jsou čtenářky ve věku 20–50 let, které berou tento měsíčník do rukou pro relaxaci a zábavu. HČK Vychází Uzávěrka jaro 2015 20. 3. 2015 6. 3. 2015 léto 2015 19. 6. 2015 5. 6. 2015 podzim 2015 18. 9. 2015 4. 9. 2015 zima 2015 18. 12. 2015 27. 11. 2015 Formát Cena 2. obálka 125 000 Kč 3. obálka 100 000 Kč 4. obálka 149 000 Kč 2/1 119 000 Kč 1/1 89 000 Kč junior page 79 000 Kč 1/2 59 000 Kč 1/3 49 000 Kč 1/4 39 000 Kč Formát 2/1 strany rozkládací 1. obálka 185 000 Kč strany 2 + 3 164 000 Kč jinde ve výtisku 119 000 Kč 12 MAGAZÍN ZAMĚŘENÝ NA DĚJINY VOJENSTVÍ Periodicita: měsíčník Vychází od: červen 2009 Tištěný náklad: 27 000 ks Oficiální čtenost:  48 000 čtenářů (Media Projekt 2012) Prodaný náklad: 15 000 ks Cena: 49,90 Kč (speciál 79,90 Kč) Stran: 52 (speciál 100) Šéfredaktor: Jan Čurda Měsíčník Válka REVUE je určen širokému okruhu čtenářů, kteří se zajímají o dějiny moderního vojenství, s těžištěm v 19. a 20. století. Hlavní pozornost je soustředěna na období první a druhé světové války, stranou ovšem nezůstávají ani moderní konflikty. Zvláštní rubriky jsou věnovány vojenské technice a zbraním, a to jak jejich vzniku a výrobě, tak použití v boji. Čtvrtletní Speciál Válka REVUE se zaměřuje vždy na jednu konkrétní tematickou oblast, která je velmi zevrubně popsána na rozsahu sto stran. Jedná se například o portréty významných vojevůdců, slavných bitev, zbraní či speciálních operací. Válka REVUE Vychází Uzávěrka leden–únor 14 12. 12. 2014 28. 11. 2014 březen 14 13. 2. 2015 30. 1. 2015 duben 14 20. 3. 2015 6. 3. 2015 květen 14 17. 4. 2015 3. 4. 2015 červen 14 22. 5. 2015 8. 5. 2015 červenec– srpen 14 19. 6. 2015 5. 6. 2015 září 14 21. 8. 2015 7. 8. 2015 říjen 14 18. 9. 2015 4. 9. 2015 listopad 14 16. 10. 2015 2. 10. 2015 prosinec 14 13. 11. 2015 30. 10. 2015 leden–únor 15 11. 12. 2015 27. 11. 2015 březen 15 13. 2. 2016 30. 1. 2016 VR Speciál Vychází Uzávěrka zima 2015 7. 11. 2014 31. 10. 2014 jaro 2015 6. 2. 2015 30. 1. 2015 reedice 24. 4. 2015 17. 4. 2015 léto 2015 22. 5. 2015 15. 5. 2015 podzim 2015 7. 8. 2015 31. 7. 2015 zima 2016 6. 11. 2015 30. 10. 2015 Válka REVUE Formát Cena 2. obálka 125 000 Kč 3. obálka 100 000 Kč 4. obálka 149 000 Kč 2/1 119 000 Kč 1/1 89 000 Kč junior page 79 000 Kč 1/2 59 000 Kč 1/3 49 000 Kč 1/4 39 000 Kč Formát 2/1 strany rozkládací 1. obálka 185 000 Kč strany 2 + 3 164 000 Kč jinde ve výtisku 119 000 Kč Mobilisace 1938 obálky na šířku na výšku zrcadlo --- --- spad 195 × 285 195 × 285 2/1 na šířku na výšku zrcadlo --- --- spad 390 × 285 390 × 285 1/1 na šířku na výšku zrcadlo --- --- spad 195 × 285 195 × 285 junior page na šířku na výšku zrcadlo 83 × 125 --- spad --- --- Umístění: uprostřed strany 1/2 na šířku na výšku zrcadlo 171 × 128 85 × 254 spad 195 × 142 97 × 285 1/3 na šířku na výšku zrcadlo 171 × 81 53 × 254 spad 195 × 95 65 × 285 1/4 na šířku na výšku zrcadlo 171 × 57 --- spad 195 × 71 50 × 285 1/4 na šířku na výšku zrcadlo 83 × 125 --- spad --- --- junior page na šířku na výšku zrcadlo 127 × 183 127 × 183 spad 138 × 197 138 × 197 Umístění: vpravo dole strany U formátů na spad nechte prosím po stranách přesahy +5 mm. Akademie věd ČR SCIAP 2013 1. místo Internet Rozměry Kauz, Historické červené knihovny a vojensko - historických časopisů 13 Měsíčník II. světová rozšiřuje téma největšího válečného konfliktu dějin z několika stránek na rozsah plnohodnotného magazínu: slavné i neznámé bitvy, zbraně, speciální operace, portréty vojenských osobností, taktika, strategie, rozhovory s posledními pamětníky i s vojenskými historiky. To vše v detailním, tematicky vyhraněném pohledu s paletou rubrik od klasických popisů bitev, přes život vojáků v zákopech a civilistů v zázemí, vojenskou techniku, taktiku boje, výstroj až k politickému pozadí konfliktu. II. světová Vychází Uzávěrka leden-únor 15 19. 12. 2014 5. 12. 2014 březen 15 20. 2. 2015 6. 2. 2015 duben 15 27. 3. 2015 13. 3. 2015 květen 15 24. 4. 2015 10. 4. 2015 červen 15 29. 5. 2015 15. 5. 2015 červenecsrpen 2015 26. 6. 2015 12. 6. 2015 září 14 28. 8. 2015 14. 8. 2015 říjen 15 25. 9. 2015 11. 9. 2015 listopad 15 23. 10. 2015 9. 10. 2015 prosinec 15 20. 11. 2015 6. 11. 2015 leden-únor 15 18. 12. 2015 4. 12. 2015 březen 16 20. 2. 2015 6. 2. 2015 Formát Cena 2. obálka 125 000 Kč 3. obálka 100 000 Kč 4. obálka 149 000 Kč 2/1 119 000 Kč 1/1 89 000 Kč junior page 79 000 Kč 1/2 59 000 Kč 1/3 49 000 Kč 1/4 39 000 Kč Formát 2/1 strany rozklád. 1. obálka 185 000 Kč strany 2 + 3 164 000 Kč jinde ve výtisku 119 000 Kč Periodicita: dvouměsíčník Vychází od: prosinec 2012 Tištěný náklad: 20 000 ks Prodaný náklad: 9 500 ks Cena: 59,90 Kč Stran: 52 (speciál 100) Šéfredaktor:  Viktor Grossmann I. světová Dvouměsíčník z edice extra VÁLKA uspokojuje poptávku čtenářů po časopisu, který by se zabýval výhradně I. světovou válkou. V roce 100. výročí vypuknutí Velké války volá téma po časopiseckém zpracování: Vždyť v mnoha českých rodinách dodnes vzpomínají na své předky bojující na všech tehdejších stranách i frontách. Tematický záběr časopisu sahá od líčení zásadních bitev přes zasvěcený popis používané taktiky až po přiblížení těžkého života vojáků v zákopech. Fanoušky vojenské techniky potěší články o prvních moderních zbraních, jako jsou tehdejší tanky, neopomíjíme avšak ani tajnou válečnou politiku či portréty vojevůdců. Cílovou skupinu military titulů tvoří z 90 % muži, v produktivním věku, zájemci o vojenskou historii. Liší se mírou zaujetí pro svůj koníček. Každopádně svému hobby věnují hodně svého volného času i peněz: Počínaje četbou literatury faktu, přes sběratelství artefaktů a modelů techniky, modelářství, cestování a poznávání památek vojenské historie, návštěvu armádních muzeí a akcí doma i po celém světě, až po aktivní působení v klubech vojenské historie. I. světová Vychází Uzávěrka 1/2015 28. 11. 2014 21. 11. 2014 2/2015 6. 2. 2015 23. 1. 2015 3/2015 27. 3. 2015 20. 3. 2015 4/2015 29. 5. 2015 22. 5. 2015 5/2015 31. 7. 2015 24. 7. 2015 6/2014 25. 9. 2015 18. 9. 2015 1/2015 27. 11. 2015 20. 11. 2015 2/2015 30. 1. 2016 23. 1. 2016 I. světová speciál Vychází Uzávěrka jaro 2015 10. 4. 2015 3. 4. 2015 podzim 2015 9. 10. 2015 2. 10. 2015 Periodicita: měsíčník Vychází od: listopad 2011 Tištěný náklad: 22 000 ks Prodaný náklad: 12 000 ks Cena: 49,90 Kč Stran: 52 (speciál 100) Šéfredaktor:  Alexandr Brummer II. světová II. světová speciál Vychází Uzávěrka zima 2015 5. 12. 2014 28. 11. 2014 jaro 2015 6. 3. 2015 27. 2. 2015 léto 2015 5. 6. 2015 29. 5. 2015 podzim 2015 4. 9. 2015 28. 8. 2015 zima 2016 4. 12. 2016 27. 11. 2016 VŠE O VELKÉ VÁLCE NEJVĚTŠÍ KONFLIKT DĚJIN 14 Periodicita: dvouměsíčník Vychází od: listopad 2012 Tištěný náklad: 20 000 ks Prodaný náklad: 10 000 ks Cena: 59,90 Kč Stran: 52 Šéfredaktor: Viktor Grossmann Vojska Vojska, další člen rozšiřující edice extra VÁLKA zevrubně přibližuje historii, výzbroj, strukturu a samozřejmě i zásadní bitvy a slavné příslušníky významných ozbrojených složek. Německá Luftwaffe či Kriegsmarine, americká námořní pěchota, britská Royal Navy, sovětská Rudá armáda, ale i vojska Československa, Japonska, Itálie či Izraele v různých údobích – to jsou témata jednotlivých, sběratelsky koncipovaných sešitů Vojska, které kombinují „knižní“ důraz na systematická fakta s magazínovou čtivostí. Vojska Vychází Uzávěrka č. 13 14. 11. 2014 7. 11. 2014 č. 14 16. 1. 2015 9. 1. 2015 č. 15 13. 3. 2015 6. 3. 2015 č. 16 15. 5. 2015 8. 5. 2015 č. 17 17. 7. 2015 10. 7. 2015 č. 18 11. 9. 2015 4. 9. 2015 č. 19 13. 11. 2015 6. 11. 2015 č. 20 16. 1. 2016 9. 1. 2016 Formát Cena 2. obálka 125 000 Kč 3. obálka 100 000 Kč 4. obálka 149 000 Kč 2/1 119 000 Kč 1/1 89 000 Kč junior page 79 000 Kč 1/2 59 000 Kč 1/3 49 000 Kč 1/4 39 000 Kč Formát 2/1 strany rozkládací 1. obálka 185 000 Kč strany 2 + 3 164 000 Kč jinde ve výtisku 119 000 Kč Formát Cena 2. obálka 125 000 Kč 3. obálka 100 000 Kč 4. obálka 149 000 Kč 2/1 119 000 Kč 1/1 89 000 Kč junior page 79 000 Kč 1/2 59 000 Kč 1/3 49 000 Kč 1/4 39 000 Kč Formát 2/1 strany rozkládací 1. obálka 185 000 Kč strany 2 + 3 164 000 Kč jinde ve výtisku 119 000 Kč ZNÁMÉ I NEZNÁMÉ ZBRANĚLEGENDÁRNÍ OZBROJENÉ SLOŽKY Zbraně těžké i lehké, palné i chladné, tanky, lodě, letadla, pistole, nože a pušky, historické i moderní. Zbraně legendární, známé i neznámé, jejich konstruktéři a nasazení v boji od 2. poloviny 19. století až do současnosti. Magazín obsahuje neotřelé reportáže a rozhovory, detailní profily zbraní, stejně jako drobnější texty zaměřené na dobové artefakty a zajímavosti. Zbraně Vychází Uzávěrka číslo 8 12. 12. 2014 5. 12. 2014 číslo 9 13. 2. 2015 6. 2. 2015 číslo 10 17. 4. 2015 10. 4. 2015 číslo 11 12. 6. 2015 5. 6. 2015 číslo 12 14. 8. 2015 7. 8. 2015 číslo 13 16. 10. 2015 9. 10. 2015 číslo 14 11. 12. 2015 4. 12. 2015 číslo 15 13. 2. 2016 6. 2. 2016 Periodicita: dvouměsíčník Vychází od: říjen 2013 Tištěný náklad: 16 000 ks Prodaný náklad: 8 000 ks Cena: 59,90 Kč Stran: 52 Šéfredaktor: Jiří Suchánek Zbraně SLAVNÉ I NEZNÁMÉ • PALNÉ I CHLADNÉ • TANKY, LODĚ, LETADLA, PISTOLE, NOŽE, PUŠKY 15 Formát Cena 2. obálka 125 000 Kč 3. obálka 100 000 Kč 4. obálka 149 000 Kč 2/1 119 000 Kč 1/1 89 000 Kč junior page 79 000 Kč 1/2 59 000 Kč 1/3 49 000 Kč 1/4 39 000 Kč Formát 2/1 strany rozkládací 1. obálka 185 000 Kč strany 2 + 3 164 000 Kč jinde ve výtisku 119 000 Kč VÁLKY VŠECH HISTORICKÝCH EPOCH Periodicita: dvouměsíčník Vychází od: únor 2014 Tištěný náklad: 16 000 ks Cena: 45,90 Kč Stran: 36 Šéfredaktor: Vít Šebor Bitvy Detailní sled událostí den za dnem, nákresy, plány rozmístění jednotek a porovnání protivníků přináší nový magazín Bitvy. Velitelé a vojáci, zlomové a rozhodující okamžiky. Hlavním tématem časopisu je vždy jedna vybraná bitva s těžištěm zájmu v I. a především ve II. světové válce. NEJVĚTŠÍ BITVY HISTORIE Periodicita: dvouměsíčník Vychází od: únor 2014 Tištěný náklad: 14 000 ks Cena: 59,90 Kč Stran: 52 Šéfredaktor: Jindřich Kačer Historické války Bitvy Vychází Uzávěrka číslo 6 5. 12. 2014 28. 11. 2014 číslo 7 6. 2. 2015 30. 1. 2015 číslo 8 3. 4. 2015 27. 3. 2015 číslo 9 5. 6. 2015 29. 5. 2015 číslo 10 7. 8. 2015 31. 7. 2015 číslo 11 2. 10. 2015 25. 9. 2015 číslo 12 4. 12. 2015 27. 11. 2015 číslo 13 6. 2. 2016 30. 1. 2016 His orické              války starověké, křižácké, husitské, třicetiletá, napoleonské a další Formát Cena 2. obálka 125 000 Kč 3. obálka 100 000 Kč 4. obálka 149 000 Kč 2/1 119 000 Kč 1/1 89 000 Kč junior page 79 000 Kč 1/2 59 000 Kč 1/3 49 000 Kč 1/4 39 000 Kč Formát 2/1 strany rozkládací 1. obálka 185 000 Kč strany 2 + 3 164 000 Kč jinde ve výtisku 119 000 Kč Historické války se zaměřují na období od antiky přes středověk až do novověku: Války starověké, křižácké, husitské, třicetiletá, napoleonské, americká občanská a mnohé další. Střety armád, dobývání opevnění, vývoj vojenské strategie a taktiky. Netradiční srovnání vojáků z různých epoch, představování reenaktérů a klubů vojenské historie. Historické války Vychází Uzávěrka číslo 5 19. 12. 2014 12. 12. 2014 číslo 6 20. 2. 2015 13. 2. 2015 číslo 7 24. 4. 2015 17. 4. 2015 číslo 8 26. 6. 2015 19. 6. 2015 číslo 9 28. 8. 2015 21. 8. 2015 číslo 10 23. 10. 2015 16. 10. 2015 číslo 11 18. 12. 2015 11. 12. 2015 číslo 12 20. 2. 2016 13. 2. 2016 16 Periodicita: měsíčník Vychází od: září 2006 Tištěný náklad: 25 000 ks Oficiální čtenost:  47 000 čtenářů  (Media Projekt 2.+3. Q 2013) Prodaný náklad: 14 000 ks Cena: 59,90 Kč (s DVD 79,90 Kč) Stran: 116 Šéfredaktor: Radek Bábíček Extra PC speciál Vychází Uzávěrka jaro 2015 10. 4. 2015 3. 4. 2015 zima 2015 9. 10. 2015 2. 10. 2015 MODERNÍ TECHNOLOGIE PRO LIDI Extra PC Formát Cena 2. obálka 175 000 Kč 3. obálka 150 000 Kč 4. obálka 210 000 Kč 2/1 185 000 Kč 1/1 135 000 Kč junior page 115 000 Kč 1/2 80 000 Kč 1/3 65 000 Kč 1/4 55 000 Kč Formát 2/1 strany rozkládací 1. obálka 255 000 Kč strany 2 + 3 205 000 Kč jinde ve výtisku 185 000 Kč Extra PC Vychází Uzávěrka leden 15 19. 12. 2014 12. 12. 2014 únor 15 30. 1. 2015 23. 1. 2015 březen 15 27. 2. 2015 20. 2. 2015 duben 15 27. 3. 2015 20. 3. 2015 květen 15 24. 4. 2015 17. 4. 2015 červen 15 29. 5. 2015 22. 5. 2015 červenec 15 26. 6. 2015 19. 6. 2015 srpen 15 31. 7. 2015 24. 7. 2015 září 15 28. 8. 2015 21. 8. 2015 říjen 15 25. 9. 2015 18. 9. 2015 listopad 15 23. 10. 2014 16. 10. 2014 prosinec 15 20. 11. 2014 13. 11. 2014 leden 16 18. 12. 2014 11. 12. 2014 únor 16 29. 1. 2015 22. 1. 2015 Extra PC – uživatelský časopis o počítačích a spotřební elektronice. U čtenářů uspěl koncept magazínu pro středně pokročilého a pokročilého uživatele. Redakce Extra PC testuje, srovnává, sleduje nejnovější trendy v ITC. Vzhledem k vysokému procentu firemních předplatitelů a čtenářů IT profesionálů redakce ve speciálních přílohách několikrát do roka přináší zajímavá témata z oblasti B2B. Cílovou skupinu tvoří z 90 % muži ve věku 25 až 49 let se SŠ a VŠ vzděláním a s příjmem nad 30 tisíc korun. Podstatné finanční prostředky ze svého osobního rozpočtu investují do nové techniky, ať již jde o chytré telefony, tablety, notebooky, PC, tiskárny, fotoaparáty, kamery, LCD, TV a další digitální „hračky“. „ % zaznamenali reklamu Spojili se značkou Přečetli něco z báze, zaznamenali reklamu Přečetli většinu z báze – zaznamenali reklamu Referenční aktivity (navštívili www stránky, hledali více informací, reklamu si schovali) Mají na značku příznivý názor Navštívili www stránky značky Hledali o produktu službě více informací Extra PC 61 84 92 59 39 18 23 28 Standard  časopisů v ČR 59 84 85 47 32 14 17 17 Časopis je součástí projektu Strachmetrix. GFK StarchMetrix poskytuje informace o tom, v jaké míře si čtenáři jednotlivých reklam a článků v měřených publikacích všímají sdělení a do jaké míry je čtou. Extra PC v tomto výzkumu vychází nadprůměrně. Souhrn průměrných hodnot za klíčové ukazatele efektu reklamy časopisu Extra PC: 17 Díky Tajemství vesmíru jsme i v České republice byli u zrodu zcela nové časopisecké kategorie, věnované objevování a dobývání kosmu. Dnes jde o časopisy pro širokou veřejnost, převážně vzdělané muže od 20 do 60 let. Unikátně spojují dohromady poznání vesmíru, pozorování oblohy, nejnovější informace o dobývání nejbližších planet i vzdálených galaxií, vesmírných technologiích a věnují se i historii dobývání vesmíru, hvězdným válkám, armádnímu využití a politickým souvislostem. To vše s jedinečnými a nádhernými fotografiemi NASA, ESA a dalších vesmírných agentur a s mimořádně kvalitními texty od předních odborníků na astronomii a kosmické technologie. Tajemství vesmíru je pro všechny fandy astronomie a kosmonautiky. Kupují si ho jak znalci svého oboru, tak široké spektrum amatérů na základě poutavých témat z titulní strany. Periodicita: měsíčník Vychází od: září 2012 Tištěný náklad: 12 000 ks Prodaný náklad: 8 000 ks Cena: 69,90 Kč  (speciál 79,90 Kč) Stran: 68 (speciál 84) Šéfredaktor: Petr Broža Tajemství vesmíru obálky na šířku na výšku zrcadlo --- --- spad 195 × 285 195 × 285 2/1 na šířku na výšku zrcadlo --- --- spad 390 × 285 390 × 285 1/1 na šířku na výšku zrcadlo --- --- spad 195 × 285 195 × 285 junior page na šířku na výšku zrcadlo 83 × 125 --- spad --- --- Umístění: uprostřed strany 1/2 na šířku na výšku zrcadlo 171 × 128 85 × 254 spad 195 × 142 97 × 285 1/3 na šířku na výšku zrcadlo 171 × 81 53 × 254 spad 195 × 95 65 × 285 1/4 na šířku na výšku zrcadlo 171 × 57 --- spad 195 × 71 50 × 285 1/4 na šířku na výšku zrcadlo 83 × 125 --- spad --- --- junior page na šířku na výšku zrcadlo 127 × 183 127 × 183 spad 138 × 197 138 × 197 Umístění: vpravo dole strany OBJEVOVÁNÍ A DOBÝVÁNÍ KOSMU Formát Cena 2. obálka 125 000 Kč 3. obálka 100 000 Kč 4. obálka 149 000 Kč 2/1 119 000 Kč 1/1 89 000 Kč junior page 79 000 Kč 1/2 59 000 Kč 1/3 49 000 Kč 1/4 39 000 Kč Formát 2/1 strany rozkládací 1. obálka 185 000 Kč strany 2 + 3 164 000 Kč jinde ve výtisku 119 000 Kč Tajemství vesmíru Vychází Uzávěrka leden-únor 15 9. 1. 2015 19. 12. 2014 speciál jaro 2015 6. 2. 2015 23. 1. 2015 březen 15 6. 3. 2015 27. 2. 2015 duben 15 3. 4. 2015 27. 3. 2015 květen 15 30. 4. 2015 23. 4. 2015 červen 15 5. 6. 2015 29. 5. 2015 červenec-srpen 2015 3. 7. 2015 26. 6. 2015 speciál podzim 2015 31. 7. 2015 24. 7. 2015 září 15 4. 9. 2015 28. 8. 2015 říjen 15 2. 10. 2015 25. 9. 2015 listopad 15 6. 11. 2015 30. 10. 2015 prosinec 15 4. 12. 2015 27. 11. 2015 leden-únor 15 8. 1. 2015 18. 12. 2014 speciál jaro 2015 6. 2. 2016 30. 1. 2016 Rozměry Extra PC a Tajemství vesmíru U formátů na spad nechte prosím po stranách přesahy +5 mm. Akademie věd ČR SCIAP 2013 3. místo Periodikum 18 Vkládání do celého nákladu i do předplatného CENÍK VKLADŮ Hmotnost 5–10 g do 20 g do 30 g do 40 g do 50 g cena/kus 2,50 Kč 2,70 Kč 3,00 Kč 3,40 Kč 3,90 Kč Ceny vkladů o hmotnosti nad 50 g se stanoví dohodou. Vklady do hmotnosti 5 g je nutno konzultovat předem. Platí pro všechny tituly Extra Publishing. Příplatky Vklad pouze do předplatného +1 Kč/ks Regionální cílení od +1 Kč/ks Termín dodávky vkladů Vzorek vkladů k nahlédnutí a také termín dodávky vkladů (vyplývá z rozdílného výrobního harmonogramu u různých titulů, většinou však jde o 7 dnů před datem vydání) domlouvejte prosím vždy individuálně s account managerem. Místo dodání vkladů Vklady dodejte ve smluveném termínu na adresu: Extra Publishing, s. r. o. — sklad Bubeníčkova 9 615 00 Brno (v pracovní dny 8–16 hod., před dodáním volejte vedoucímu skladu: 602 701 129) 1.1 V zájmu kvalitní a rychlé spolupráce s vydavatelem doporučujeme inzerentům tyto Technické podmínky předat agentuře, resp. grafickému studiu a jeho konkrétním pracovníkům, kteří budou podklady pro inzerenta vytvářet a dodávat je vydavateli. 1.2 Inzerent je povinen dodržet tyto Technické podmínky, objednaný formát inzerce a termíny dodání podkladů podle platného ceníku vydavatele. 1.3 Přijímané typy podkladů: Vydavatel přijímá podklady pouze v elektronické formě, a to těchto typů: a) kompozitní PDF s rozlišením 300 dpi, b) EPS s nahranými fonty, c) TIFF s grafikou v rozlišení 300 dpi. 1.4 Závazné specifikace pro dodání inzertních podkladů: a) Inzerent musí používat barevný prostor CMYK (obrázky NESMÍ být v prostoru RGB). b) V dodaných podkladech EPS a TIFF inzerent zásadně NESMÍ používat tzv. ICC profil! c) Texty musí převádět vždy do křivek. d) Pouze při dodání náhledu, např. ve formátu JPEG, ručí vydavatel za bezchybné otištění. 1.5 Rozměr inzerce na spad: K inzerci na spad je povinnost přidat na stranách, které budou oříznuty, překreslení +5 mm; současně je zakázáno 5 mm dovnitř inzerátu umisťovat jakékoliv důležité informace, které mohou být při technickém zpracování oříznuty. 1.6 Název inzertních podkladů: Podklady pojmenujte podle následující šablony: klient_rozmery_nazev casopisu_letopocet_ cislo.pripona (Například v roce 2012 do zářijového čísla Extra PC, pro klienta Nejlepší, půlstrana na šířku do zrcadla strany: Nejlepsi_204×128_ExtraPC_2012_09.pdf) 1.7 Vydavatel podklady přijímá v elektronické podobě do e-mailové schránky: produkce@epublishing.cz, v případě potřeby kontaktovat pracovníka produkce na mobil:  602 527 764 1.8. Tyto aktualizované technické podmínky jsou platné od 1. 11. 2013. Technické podmínky do tištěných časopisů PODMÍNKY INZERCE 19 DIGITÁLNÍ EDICE Standardní inzerce formát Kč/vydání 2/1 strany za sebou 60 000 1/1 strana 40 000 1/2 strana 25 000 Partner vydání* opakování Kč/vydání 1× 25 000 3× 60 000 Obsah digitální verze zcela koresponduje s klasickou tištěnou verzi, navíc je obohacen o fotogalerie a multimediální prvky (audio, video ap.). V Apple Kiosku je možné zakoupit samostatná vydání, resp. využít cenově zvýhodněné předplatné. Časopis 100+1 vychází každých 14 dní.   EXTRA nabízí to nejlepší z časopisů vydavatelství Extra Publishing, ať už jde o titul 100+1 zahraniční zajímavost, Živá historie, Příroda, Tajemství vesmíru, Válka REVUE ad. Nejde jen o ukázky z článků, nýbrž o plnohodnotné čtení. Časopis EXTRA stejně jako 100+1 využívá všech možností digitálního vydání: fotogalerie a multimediální prvky (audio, video ap.). Vychází každých 14 dní a je zdarma.   Tabletový časopis Válka REVUE je více zaměřen na mužskou část populace, když si z tématu dějin vybírá pouze dějiny válek a vojenství. Nevšímáme si ale jen válečných konfliktů v jejich ryzí podobě. V hledáčku našeho zaměřovače jsou také význačné osobnosti politické a vojenské. Kdo významným způsobem ovlivnil nejen jednotlivé bitvy, ale také celé válečné operace, a kdo „tahal za nitky“ na pozadí. * Logo s aktivním odkazem a krátké představení partnera na samostatné straně hned za stranou titulní.“ 1/2 strana1/1 strana2/1 strana inzerce inzerceinze rce 20 INTERNETOVÁ MÉDIA Základní výkonnostní statistiky za měsíc PV (Pageviews) 152 191 P/V (Page/Visits) 2,02 V (Visits) 75 308 RU (Real Users) 47 573 TOS (Time On Site) 1:41 Stoplusjednicka.cz www.stoplusjednicka.cz Web o zajímavostech z celého světa. Formát Rozměr (px) Max. velikost (kB) Pozice CPT Garance impresí Cena za týden LEADERBOARD 100 × 200 30 kB ALL WEB 950 32 000 30 400 Kč SQUARE BANNER 300 × 300 30 kB ALL WEB 950 32 000 30 400 Kč BIGBOARD ARTICLE 500 × 200 30 kB ALL WEB 800 32 000 25 600 Kč FULL BANNER 468 × 60 30 kB ALL WEB 800 32 000 25 600 Kč SKYSCRAPER 120 × 600 30 kB ALL WEB 800 32 000 25 600 Kč WIDE SKYSCRAPER 160 × 600 30 kB ALL WEB 800 32 000 25 600 Kč BRANDING 1052 ×100/200 + 2×120 × 600 30 kB ALL WEB 1 150 32 000 36 800 Kč PR ČLÁNEK max. 2000 ZNAKŮ TITULNÍ STRANA 15 000 Kč Formát Rozměr (px) Max. velikost (kB) Pozice CPT Garance impresí Cena za týden LEADERBOARD 100 × 200 30 kB ALL WEB 120 500 000 60 000 Kč SQUARE BANNER 300 × 300 30 kB ALL WEB 105 500 000 52 500 Kč BIGBOARD ARTICLE 500 × 200 30 kB ALL WEB 95 500 000 47 500 Kč FULL BANNER 468 × 60 30 kB ALL WEB 95 500 000 47 500 Kč SKYSCRAPER 120 × 600 30 kB ALL WEB 95 500 000 47 500 Kč WIDE SKYSCRAPER 160 × 600 30 kB ALL WEB 95 500 000 47 500 Kč BRANDING 1052×100/200 + 2×120×600 30 kB ALL WEB 250 300 000 75 000 Kč PR ČLÁNEK ma×. 2000 ZNAKŮ TITULNÍ STRANA 20 000 Kč Cnews.cz www.cnews.cz Web o moderních technologiích. Základní výkonnostní statistiky za měsíc PV (Pageviews) 1 726 575 P/V (Page/Visits) 2,25 V (Visits) 768 094 RU (Real Users) 425 447 TOS (Time On Site) 2:40 Cílová skupina: • Muži 77 % • Věk kolem 30 let Socioekonomická klasifikace: • Skupina A 14 % (standardní populace na internetu 14 %) • Skupina B 22 % (standardní populace na internetu 10 %) Čistý příjem: • 30 000–35 000 Kč 12 %  (standardní populace na internetu 8 %) • 35 000–40 000 Kč 12 %  (standardní populace 7 % ) Cílová skupina: • Muži 52 % • Ženy 48 % • Věk 30–44 let 38 % Socioekonomická klasifikace: • Skupina B 29 % • Skupina D 24 % Vzdělání: • Středoškolské 20 % • Vyšší odborné vzdělání 28 % 21 Základní výkonnostní statistiky za měsíc PV (Pageviews) 1 249 000 P/V (Page/Visits) 2,49 V (Visits) 501 066 RU (Real Users) 249 944 TOS (Time On Site) 3:00 Formát Rozměr (px) Max. velikost (kB) Pozice CPT Garance impresí Cena za týden LEADERBOARD 100 × 200 30 kB ALL WEB 120 360 000 43 200 Kč SQUARE BANNER 300 × 300 30 kB ALL WEB 105 360 000 37 800 Kč FULL BANNER 468 × 60 30 kB ALL WEB 95 360 000 34 200 Kč SKYSCRAPER 120 × 600 30 kB ALL WEB 95 360 000 34 200 Kč WIDE SKYSCRAPER 160 × 600 30 kB ALL WEB 95 360 000 34 200 Kč BRANDING 1052×100/200 + 2×120×600 30 kB ALL WEB 250 360 000 90 000 Kč PR ČLÁNEK ma×. 2000 ZNAKŮ TITULNÍ STRANA 20 000 Kč PR ČLÁNEK max. 2000 ZNAKŮ TITULNÍ STRANA 15 000 Kč Cnews.cz www.extrahardware.cz Internetový magazín pro počítačové nadšence a geeky INTERNETOVÁ MÉDIA DIRECT E-MAILING Přímý způsob komunikace, který je lehce měřitelný a rychle realizovatelný. Databáze Extra Publishingu je složena převážně ze čtenářů, předplatitelů, zákazníků a soutěžících ze všech tištěných magazínů, tak z webů Cnews.cz, Stoplusjednicka.cz a dalších. Je unikátní tím, že obsahuje reálné zákazníky, značkových mediálních produktů, z reálného světa! Aktuální počet kontaktů je 309 000. Umíme cílit dle čtenářských segmentů, krajů a pohlaví Úspěšnost kampaně: po kampani zašleme statistiku otevřených e-mailů a prokliků + pomocí definovaných parametrů můžete sami sledovat chování zákazníků.  Chování zákazníků = to nejdůležitější z direct mailu! Můžete sledovat: ● Čas strávený na vašich stránkách ● Objednání služby, produktu ● Registrace Základní cena je 2 Kč za jeden e-mail. Cena se upravuje dle počtu zadaných e-mailů a konkrétního cílení. Dodání podkladů: ● Podklady přijímáme ve formátu HTML vhodné pro odeslání mailem. K tomu je nutné dodat samotné obrazové podklady nebo obrazové podklady pomocí odkazů na server společnosti. ● URL s UTM parametry jsou nutné ke správnému započtení statistik Google Analytics ● Jak direct mailing posíláme – databázi nikam nepředáváme, používáme v ČR rozšířené komerční řešení na správu adres a odesílání mailů SmartEmailing. ● Klient dodá hotové HTML s grafikou, aktivními odkazy atd. a my pošleme testovací mail i na klienta, který klient schválí. 22 Pro správnou přípravu SWF reklamy se prosíme držte následujícího: 1. Aby banner ve formátu Flash sledoval kliknutí http://100-1.cz/FLASH-CLICK-CZ http://100-1.cz/FLASH-CLICK-EN 2. Aby došlo k předání řetězce sledování kliknutí http://100-1.cz/FLASH-TRANS-CLICK-CZ http://100-1.cz/FLASH-TRANS-CLICK-EN 3. Otestujte banner / Test your banner http://100-1.cz/FLASH-VALIDATOR INTERNETOVÁ MÉDIA Technické podmínky – reklama ve formátu FLASH Reklamu servírujeme pomocí systému DoubleClick for Publishers by Google. Dodržujeme standardy a požadujeme splnění jistých technických parametrů. Mezi časté potíže patří nesprávná příprava Flash reklam (SWF). Věnujte jí prosím zvýšenou pozornost! potíže patří nesprávná příprava Flash reklam (SWF). Pro správnou přípravu SWF reklamy se prosíme držte následujícího: 1. Aby banner ve formátu Flash sledoval kliknutí 2. Aby došlo k předání řetězce sledování kliknutí 3. Otestujte banner / Test your banner If you don't follow this EXACTLY, your ads will be non-clickable pretty pictures on our website http://100-1.cz/FLASH-CLICK-ENhttp://100-1.cz/FLASH-CLICK-CZ http://100-1.cz/FLASH-TRANS-CLICK-CZ http://100-1.cz/FLASH-TRANS-CLICK-EN http://100-1.cz/FLASH-VALIDATOR potíže patří nesprávná příprava Flash reklam (SWF). Pro správnou přípravu SWF reklamy se prosíme držte následujícího: 1. Aby banner ve formátu Flash sledoval kliknutí 2. Aby došlo k předání řetězce sledování kliknutí 3. Otestujte banner / Test your banner If you don't follow this EXACTLY, your ads will be non-clickable pretty pictures on our website http://100-1.cz/FLASH-CLICK-ENhttp://100-1.cz/FLASH-CLICK-CZ http://100-1.cz/FLASH-TRANS-CLICK-CZ http://100-1.cz/FLASH-TRANS-CLICK-EN http://100-1.cz/FLASH-VALIDATOR Dodržujeme standardy a požadujeme splnění jistých technických parametrů. Mezi časté potíže patří nesprávná příprava Flash reklam (SWF). Pro správnou přípravu SWF reklamy se prosíme držte následujícího: 1. Aby banner ve formátu Flash sledoval kliknutí 2. Aby došlo k předání řetězce sledování kliknutí 3. Otestujte banner / Test your banner If you don't follow this EXACTLY, your ads will be non-clickable pretty pictures on our website http://100-1.cz/FLASH-CLICK-ENhttp://100-1.cz/FLASH-CLICK-CZ http://100-1.cz/FLASH-TRANS-CLICK-CZ http://100-1.cz/FLASH-TRANS-CLICK-EN http://100-1.cz/FLASH-VALIDATOR potíže patří nesprávná příprava Flash reklam (SWF). Pro správnou přípravu SWF reklamy se prosíme držte následujícího: 1. Aby banner ve formátu Flash sledoval kliknutí 2. Aby došlo k předání řetězce sledování kliknutí 3. Otestujte banner / Test your banner If you don't follow this EXACTLY, your ads will be non-clickable pretty pictures on our website http://100-1.cz/FLASH-CLICK-ENhttp://100-1.cz/FLASH-CLICK-CZ http://100-1.cz/FLASH-TRANS-CLICK-CZ http://100-1.cz/FLASH-TRANS-CLICK-EN http://100-1.cz/FLASH-VALIDATOR Preambule Účelem těchto všeobecných obchodních podmínek je stanovení základních parametrů, podrobností a náležitostí při inzerci třetích osob – dále jen „inzerenti“ v časopisech (dále jen „časopis“), které vydává obchodní firma Extra Publishing, s. r. o., se sídlem v Brně, Bubeníčkova 9, 615 00, IČ: 27689247, DIČ: CZ27689247, firma je registrována u Krajského soudu v Brně, pod spisovou značkou C 52189 – dále jen „vydavatel“. 1. Uzavření Smlouvy o uveřejnění inzerce (Smlouvy o dílo) – zadávání inzerátů 1.1. Smlouva o uveřejnění inzerce je mezi inzerentem a vydavatelem uzavřena: a) podpisem rámcové Smlouvy o uveřejnění inzerce a dále pak objednávkou inzerenta ve formě písemné, kdy pro účely této smlouvy je stanoveno, že pro uzavření Smlouvy o uveřejnění inzerce postačuje faxová kopie objednávky zaslaná na faxové číslo vydavatele uvedené v záhlaví objednávkového formuláře, či objednávka zaslaná e-mailem. b) objednávkou inzerenta ve formě písemné, kdy pro účely této smlouvy je stanoveno, že pro uzavření Smlouvy o uveřejnění inzerce postačuje faxová kopie objednávky zaslaná na faxové číslo vydavatele uvedené v záhlaví objednávkového formuláře. 1.2. Objednávka předaná výše uvedeným způsobem se stává pro inzerenta závaznou. Inzerent předáním objednávky potvrzuje, že byl seznámen a souhlasí se všeobecnými obchodními podmínkami vydavatele platnými v době podpisu smlouvy/objednávky a s technickými požadavky na inzertní podklady. 1.3. Objednávka musí obsahovat všechny potřebné náležitosti, které jsou nutné pro řádné splnění Smlouvy o uveřejnění reklamy, a to zejména: obchodní firmu zadavatele či jeho jméno a příjmení nebo název, sídlo, identifikační číslo, DIČ a jméno pracovníka odpovědného za objednávku, a jeho kontaktní údaje. Dále zde musí být uveden název a číslo časopisu, termín zveřejnění, rozměr inzerátu, umístění inzerátu, barevnost inzerátu. V případě, že si inzerent přeje opakovat grafické podklady z vydání ne staršího než 6 měsíců, musí specifikovat číslo časopisu a typ a rozměr inzerátu. 1.4. Vydavatel potvrdí přijetí objednávky inzerentovi dle svého uvážení faxem nebo e-mailem, pokud si klient výslovně nevyžádá potvrzení faxem. 1.5. Inzerent je zodpovědný za včasné a bezchybné dodání inzertních podkladů. Dále je také zodpovědný za obsah a právní Všeobecné obchodní podmínky při objednávání inzerce do časopisů z vydavatelství Extra Publishing, s. r. o. 23 VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY přípustnost textových a obrazových předloh pro inzerci. V případě, kdy dodané podklady nebudou splňovat požadavky stanovené vydavatelstvím či budou jinak nevhodné pro šíření (z důvodu obsahu, původu nebo formy, jestliže je v rozporu se zákony, vyhláškami, dobrými mravy a zvyklostmi, nebo poškozuje-li dobré jméno vydavatele), bude o této skutečnosti vydavatelství bez zbytečného odkladu informovat zadavatele, který má možnost podklady doplnit či změnit, avšak nejpozději do okamžiku uzávěrky inzertních podkladů. V případě, kdy inzertní podklady nebudou ani v okamžik uzávěrky inzertních podkladů splňovat požadavky vydavatelství, nebudou zveřejněny. 1.6. Vydavatel neodpovídá za obsahovou správnost údajů uveřejněných v inzerátu a není povinen zkoumat, zda jimi nejsou porušována práva třetích osob. 2. Cena reklamy – díla, platební podmínky 2.1. Výše ceny za dílo je určena uzavřenou smlouvou a/nebo objednávkou a není-li v ní výslovně dohodnuta, je určena těmito všeobecnými obchodními podmínkami a platným ceníkem vydavatelství pro konkrétní časopis. Po okamžiku potvrzení objednávky ze strany inzerenta není možné dále měnit sjednanou cenu inzerce. 2.2. Splatnost ceny za uveřejnění inzerce – za dílo je do 14 dnů ode dne vystavení faktury (daňového dokladu), není-li objednávkovou smlouvou stanoveno jinak. Vydavatelství odešle fakturu (daňový doklad) inzerentovi na jeho adresu uvedenou v objednávce nebo v Smlouvě o zveřejnění reklamy. Inzerent bude hradit společně s platbou za uveřejnění inzerce také DPH v aktuální výši. Společně s fakturou zašle vydavatelství inzerentovi také doklad o šíření reklamy – výtisk se zveřejněnou inzercí. 2.3. Při prodlení v placení je inzerent povinen zaplatit úroky z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení s úhradou dlužné částky. Inzerent je dále povinen hradit náklady spojené s vymáháním fakturované částky nebo částečných plateb. Vydavatelství má právo v případě prodlení v placení odmítnout realizaci dalších objednávek inzerenta, včetně objednávek ze smlouvy, nebo může jejich realizaci učinit závislou na přiměřených a včasných platbách předem. 2.4. Pokud inzerent odstoupí od Smlouvy o zveřejnění inzerce před vyčerpáním sjednaného objemu inzerce, je povinen uhradit kromě stornopoplatků také rozdíl mezi fakturovanými cenami za jeho inzerci a cenami dle ceníku bez poskytnutých slev. Tato povinnost mu vzniká i v případě, že vydavatel zastaví další otiskování jeho inzerce z důvodu neuhrazení faktur ve lhůtě splatnosti. 2.5. Inzerent i vydavatel podpisem objednávky nebo Smlouvy o uveřejnění inzerce berou na vědomí a souhlasí s tím, že veškeré majetkové spory, které by v budoucnu vznikly z objednávky inzerce u vydavatele, nebo které vzniknou v souvislosti s ní, včetně otázek její platnosti, jejího výkladu, realizace či ukončení práv z tohoto právního vztahu přímo vznikajících nebo s ním přímo souvisejících, budou rozhodovány v rozhodčím řízení podle zák.č. 216/94 Sb. O rozhodčím řízení a výkonu rozhodčích nálezů, s vyloučením pravomoci obecných soudů, jedním rozhodcem, který bude jmenován vydavatelem. 3. Reklamace 3.1. Inzerent má v případě otištění zčásti nečitelného, nesprávného nebo neúplného inzerátu nárok na slevu, a to v rozsahu, v jakém byl účel inzerátu omezen. 3.2. Nárok na slevu vzniká pouze v případě, že byly inzerentem dodrženy technické podmínky, které jsou nedílnou přílohou těchto Všeobecných obchodních podmínek. 3.3. Inzerent nemá nárok na reklamaci odlišné barevnosti svého inzerátu, pokud v rámci zadaných podkladů nedodal současně barevný nátisk inzerátu, a to nejpozději k datu uzávěrky inzertních podkladů. Pokud se v průběhu tisku projeví takové nedostatky v podkladech, které při příjmu zakázky nebyly patrné, nemá inzerent nárok takový inzerát reklamovat. Pokud v takovém případě vzniknou tiskárně vícepráce, budou přefakturovány v plné výši inzerentovi. 3.4. Reklamovat inzerci je možno písemně do 14 dnů po zveřejnění inzerátu. 4. Slevy, provize, příplatky a storna 4.1. Inzerent má právo nárokovat slevy za opakování inzerátu, množstevní slevy a slevy při platbě předem dle aktuálního ceníku konkrétního časopisu. 4.2. V případě včasného a úplného dodání inzertních podkladů agenturou může agentuře, připravující pro klienta objednávku a/ nebo inzertní podklady, vydavatel přiznat plnou agenturní provizi ve výši 15 % z konečné ceny inzerce po všech ostatních slevách a provizích. 4.3. Za speciální požadavek inzerenta na umístění inzerátu v časopise má vydavatel právo účtovat přirážku 20 % k ceně určené ceníkem. 4.4. Odstoupit od objednávky lze pouze písemnou formou. Odstoupí-li inzerent od inzerce 10 dnů před uzávěrkou inzertních materiálů, zaplatí storno poplatek ve výši 30 % hodnoty inzerce, do 3 dnů před uzávěrkou inzertních podkladů zaplatí storno poplatek ve výši 75 % hodnoty inzerce a při 2 a méně dnech před uzávěrkou inzertních podkladů nebo po jejich uzávěrce zaplatí storno poplatek ve výši 100 % hodnoty inzerce. Stornovací poplatek je splatný okamžikem odstoupení. 6. Závěrečná ustanovení 6.1. Pro případ zásahu vyšší moci je vydavatel zbaven odpovědnosti k plnění závazků a poskytování náhrad za vzniklé škody. 6.2. Ze závažných redakčních důvodů si vydavatel vyhrazuje právo nedodržet objednanou a potvrzenou pozici inzerátu. V takovém případě nebude fakturován příplatek za pozici inzerátu a zákazníkovi nepřísluší nárok na reklamaci. 6.3. Inzerent i vydavatel se dohodli, že mezi nimi uzavřené smlouvy o dílo (o uveřejnění reklamy) a vztahy z nich vyplývající se budou řídit zákonem č. 513/1991 Sb., Obchodním zákoníkem v platném znění, a to ustanoveními upravujícími smlouvu o dílo podle § 536 a násl. Obchodního zákoníku 6.4. Tyto aktualizované všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1. 11. 2013, a platí až do vydání další aktualizace 24 Praha Extra Publishing, s. r. o. Anděl Park Smíchov Karla Engliše 3201/6 150 00 Praha 5 Kontakty Anna Mařáková ředitelka inzerce marakova@epublishing.cz Petra Kardová key account manager kardova@epublishing.cz Iva Procházková key account manager prochazkova@epublishing.cz Extra Publishing, s. r. o. Bubeníčkova 9, 615 00 Brno IČ: 27689247 DIČ: CZ27689247 Společnost je zapsána v OR KS Brno, oddíl C, vl. číslo 52189. Č. ú.: 6654466544/5500 Raiffeisenbank, a. s. International information: IBAN account: CZ6155000000006654466544 SWIFT code: RZBCCZPP Company registration number: 27689247 Tax (VAT) registration number: CZ 27689247 Company: Extra Publishing, s. r. o. Legal seat (street, city, zip code, country): Bubenickova 9, Brno, 615 00, Czech Republic Extra Publishing, s. r. o. www.epublishing.cz Jana Ambrozková key account manager ambrozkova@epublishing.cz Dodání inzertních podkladů produkce@epublishing.cz Brno Extra Publishing, s. r. o. Bubeníčkova 9, 615 00 Brno tel.: 546 606 008 fax: 549 210 724 (pro příjem inzertních objednávek)