Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na aplikační menu
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Soubory
>
Studijní materiály
>
Studijní materiály předmětu FF:
PG51B74
>
Učební materiály
FF:PG51B74 Neurovědy ve výchově a vzdělávání
Soubory
Dokumenty
Úřední deska
Studijní materiály
Více
Soubory
Dokumenty
Úřední deska
Studijní materiály
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Učební materiály
um
/8
28. 4. 2015
Složky
Soubory
Efektivne_ucenie_a_vyucovanie_na_pozadi_neurovied.pptx
Efektivne_ucenie_a_vyucovanie_na_pozadi_neurovied.txt
Efektivne_ucenie_a_vyucovanie_na_pozadi_neurovied.pdf
Efektivne_ucenie_a_vyucovanie_na_pozadi_neurovied.pptx
Juříková, Z.
2. 4. 2016
E-tracking_ve_vzdelavani_a_zrakova_percepce.pptx
E-tracking_ve_vzdelavani_a_zrakova_percepce.txt
E-tracking_ve_vzdelavani_a_zrakova_percepce.pdf
E-tracking_ve_vzdelavani_a_zrakova_percepce.pptx
Juříková, Z.
6. 4. 2016
Neuromyty.pptx
Neuromyty.pdf
Neuromyty.txt
Neuromyty.pptx
Nehyba, J.
9. 3. 2016
NoE1.pptx
NoE1.txt
NoE1.pdf
NoE1.pptx
Nehyba, J.
24. 2. 2016
Sandra van Aalderen: Teachers, know your brain!
https://www.youtube.com/watch?v=Wz87r90Tf1I
Juříková, Z.
2. 4. 2016
Ukonceni.docx
Ukonceni.txt
Ukonceni.pdf
Ukonceni.docx
Nehyba, J.
24. 2. 2016
uzana Herculano-Houzel: Čím je lidský mozek tak výjimečný?
https://www.ted.com/talks/suzana_herculano_houzel_what_is_so_special_about_the_human_brain?language=cs
Nehyba, J.
24. 2. 2016
na předmět PG51B74 Neurovědy ve výchově a vzdělávání
Co je jinak
přidání souboru
Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka
Přidat
.
Co je jinak
další operace se soubory
Podrobnosti lze zjistit označením příslušného
řádku
.
Co je jinak
pohled pro experty
Pro častou práci je možné zvolit režim
Více možností
.
Co je nové
vyhledávání souborů
Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do
adresního řádku
.
Co je nové
rychlý přístup k souborům
Pomocí funkce
Nedávné
je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit
Hvězdičkou
.
Co se chystá
Připravujeme další vylepšení pro
mobilní zařízení
.
×
×