Karta semináře Téma Zde doplnit téma semináře Lektor: Jméno včetně titulu Datum vypracování: měsíc, rok Úvodní blok – Informace o lekci Anotace semináře Cíl lekce Seminář rozvíjí tyto fáze informační gramotnosti dle ….. modelu IG: Seminář má tyto výukové cíle podle Bloomovy taxonomie: Cílová skupina: § Charakteristika: § Počet studentů § Prerekvizity semináře (co má student znát): Student má po absolvování lekce kompetence: § A § B § C Lektor před lekcí umí / zná: § A § B § C Časová dotace: Materiální zabezpečení: Doporučená literatura: Práce se studentem: § Motivace a aktivizace studenta: § Didaktické metody pro podporu cíle výuky: Evaluační nástroje (jak budu hodnotit činnosti): Studijní materiály k lekci: § Pracovní materiál (k využití v průběhu lekce) § Prezentace (viz příloha Prezentace.ppt) Praktický blok - Průběh lekce Časové rozvržení jednotlivých fází lekce - je možné využít trojfázového modelu učení E-U-R Krok 1 (X min.) – Krok 2 (X min.) – Krok 3 (X min.) Blok Reflexe – Shrnutí a doporučení, tipy a triky Reflektivní postřehy lektora po lekci Evaluace lekce Fotodokumentace Návrhy na modifikace Aktivity po skončení lekce (mail, dotazy po semináři atd.)